Photobucket
Sixteen Stories ;D
click on the dropdown menu to navigate through this blog

KATA KAU !
Saturday, November 6, 2010 ★ 10:40 AM │ (2) angels

" jngn tgglkn org yg syg at kte smte2 tok org yg kte ske
krne tak smestinyew org yg kte ske tu bleyh mnjamin kbhgiaan kte.
dan hrgai lah org yg syg kat kte
krne ssh tok mncri ssorg yg syg akn kte
dan die akn mnjmin kbhgiaan dri kte ! "



" Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,
Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku, "



" Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta. "



" zaman sekarang niiii susah nak cari sahabat sejati, kawan banyak kat mana2 pun. bila susah hmm entah kemana, klu ada pun sekelumit jee, "



" Tunjukkan ku jalan
Untuk menempuhi dugaan ini
Teman, maafkan jika ku melukaimu
Moga ikatan ukhwah yang dibina
Ke akhirnya "



" Aku telah pun sedaya
Tak melukai hatimu
Mungkin sudah suratan hidupku
Kasih yang lama terjalin
Berderai bagaikan kaca
Oh teman, maafkanlah diriku "


" Mengapa kau pergi, Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu,
berharap engkau jadi kekasih hatiku,
Malah kau pergi jauh dari hidupku, "



words from Muhd Ace ;)




Photobucket
OLDER POST | NEWER POST
Pieces Of Me
Meet the big beauty boss

I am Aimi and this is my blog, it's mine. In this very little space from the World Wide Web, this could be the only place where in i can have my freedom to express myself, rant whenever i wanted to, post non-sense shit, type asdfghjkl until i get tired like an idiot. I mean, who the hell in the world, uhmm (except me) would do that effin thing? of course no one. EXCEPT ME.Alright, you've got it. I really am an idiot. okay? and you've got any problems with that? kiss my fist. Actually i'm just sixTEEN and i don't act like what normal teen girls do. I'm weird and i like crazy things. I like the smell of an old book, I can cry if I hear a sad songs, I always fall for people that I can't have.. and i blah blah, i blah too.. enough. bye byee! You may click links and contact to befriend with me.Thanks !
Tagboard
leave your message here and i'll pay you a visit later

Join the conversation at ShoutMix
Links & Contacts
the great escapes to a beautiful land


Siti Nurshahira Lyana Chowder Mustaqeem Fyna Zailani Raja Sharul Nizam Nur Azmariza Fana Nani Afiffah Riduan Izan Mikami Fadzira Roslan Dahri Hadri Faros Faizdnor Nadiah Zulkefli Nurul Diyana Akbar Azman




Facebook Aimi Amira
Twitter Aimimod
Blogskin nurul ain
KATA KAU !
Saturday, November 6, 2010 ★ 10:40 AM │ (2) angels

" jngn tgglkn org yg syg at kte smte2 tok org yg kte ske
krne tak smestinyew org yg kte ske tu bleyh mnjamin kbhgiaan kte.
dan hrgai lah org yg syg kat kte
krne ssh tok mncri ssorg yg syg akn kte
dan die akn mnjmin kbhgiaan dri kte ! "



" Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,
Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku, "



" Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta. "



" zaman sekarang niiii susah nak cari sahabat sejati, kawan banyak kat mana2 pun. bila susah hmm entah kemana, klu ada pun sekelumit jee, "



" Tunjukkan ku jalan
Untuk menempuhi dugaan ini
Teman, maafkan jika ku melukaimu
Moga ikatan ukhwah yang dibina
Ke akhirnya "



" Aku telah pun sedaya
Tak melukai hatimu
Mungkin sudah suratan hidupku
Kasih yang lama terjalin
Berderai bagaikan kaca
Oh teman, maafkanlah diriku "


" Mengapa kau pergi, Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu,
berharap engkau jadi kekasih hatiku,
Malah kau pergi jauh dari hidupku, "



words from Muhd Ace ;)




Photobucket
OLDER POST | NEWER POST