Photobucket
Sixteen Stories ;D
click on the dropdown menu to navigate through this blog

WELCOME DISEMBER :D
Wednesday, December 1, 2010 ★ 3:31 AM │ (0) angels

Aku pasti korang sume pasti akn gelak terbahak bahak bilaa tgk lukisan kt ats ni kan?

Fuhh ! tangan seni yg buadd pasti la cantek . HAHA ;)

Sebenarnyaa tgn menggtal nk post tapi otak kosongg.

Tataw ap nk post. HAHA

jangan jadi mcm ni. HAHA

Hari ni 1/12/2010 kalau dh masuk disember ni pasti laa sumenyaa dh sibukk pgi tusyen lah hapelaa. HAHA.

Trutamanya yg amekk exam thun dpn. Sape? Korg laa. Aku takk. HAHA. Entahhlaa.

Aku ni bilaa la nk insaff ;(

niatt nk baca buku tuu ade. Tapi . . .

Takk bolehh la nk blaja dkt rumaa ni bnykk pengaruhh jahil HAHA.

Nk pegi tusyen dkt kanchong tapi dgr ceritaa dye start bulan 1. mcm mne la aku nk pegi kalau aku duduk asrama.

Haduyy =;=

Itupunn kalau dpt hostel la smpai skunk tak dpt surat agy. HAHA

Skunk aku otw baca buku THE TWILIGHT NEW MOON :D

HAHA. Tekapai kapai aku baca BI nii.

Kamus pasti disebelahhh. Walaupunn bkn buku skolaa tapi sekurg kurgnyaa dpt improve grammar ryte? HAHA.


Faris Ace hari ni dh start tusyen. Fuhh bdkk ni takk mahu kalah dgn akuu. HAHA

* jeless tahap gabann !

Tape2 results PAT aku punn lbehh dari kau. HAHA

Tahunn dpn kau kne ajaa aku MATH lagi la jawbnyaa. HAHA

Fight PMR yeah ?

LALALA (:


Nur Shahirah jugaa dh kne blaja dh kat umah * lps kne maraa dgn makk Ehee ;]

* jelles lagi L

Mana bolehh korg sume study jee. HAHA

Aku nk ikutt pun payahh eala k.naz pnh ckp

“ kau nk study kene btlkan niat kau. Kalau kau niat study sbb tgk kwn kau study baekk ta payah takan dpt pape”

So korg jgnla jadi mcm aku ni. HAHA

Stiudy sbb tgkk org LALALA :]

Susaa nak jdi org yg WORKERHOLIC ( btol ke ejaannye? ) HAHA


Nazmi pulakk sukaa ckp

” yang penting PMR ats 6A fight results sy “

Hayaa =’=

Gerunn aku dgrr. HAHA


Apapunn aku akn usaha untukk blaja dktt umahh. HAHA

Kalau boleh. insyaALLAH bolehh. Ehee ;)

Hokeyy laa smpai sini je kodd,

Lps ni nk unlinee FB japp and then continue reading J

Tataa ^^


Photobucket
OLDER POST | NEWER POST
Pieces Of Me
Meet the big beauty boss

I am Aimi and this is my blog, it's mine. In this very little space from the World Wide Web, this could be the only place where in i can have my freedom to express myself, rant whenever i wanted to, post non-sense shit, type asdfghjkl until i get tired like an idiot. I mean, who the hell in the world, uhmm (except me) would do that effin thing? of course no one. EXCEPT ME.Alright, you've got it. I really am an idiot. okay? and you've got any problems with that? kiss my fist. Actually i'm just sixTEEN and i don't act like what normal teen girls do. I'm weird and i like crazy things. I like the smell of an old book, I can cry if I hear a sad songs, I always fall for people that I can't have.. and i blah blah, i blah too.. enough. bye byee! You may click links and contact to befriend with me.Thanks !
Tagboard
leave your message here and i'll pay you a visit later

Join the conversation at ShoutMix
Links & Contacts
the great escapes to a beautiful land


Siti Nurshahira Lyana Chowder Mustaqeem Fyna Zailani Raja Sharul Nizam Nur Azmariza Fana Nani Afiffah Riduan Izan Mikami Fadzira Roslan Dahri Hadri Faros Faizdnor Nadiah Zulkefli Nurul Diyana Akbar Azman




Facebook Aimi Amira
Twitter Aimimod
Blogskin nurul ain
WELCOME DISEMBER :D
Wednesday, December 1, 2010 ★ 3:31 AM │ (0) angels

Aku pasti korang sume pasti akn gelak terbahak bahak bilaa tgk lukisan kt ats ni kan?

Fuhh ! tangan seni yg buadd pasti la cantek . HAHA ;)

Sebenarnyaa tgn menggtal nk post tapi otak kosongg.

Tataw ap nk post. HAHA

jangan jadi mcm ni. HAHA

Hari ni 1/12/2010 kalau dh masuk disember ni pasti laa sumenyaa dh sibukk pgi tusyen lah hapelaa. HAHA.

Trutamanya yg amekk exam thun dpn. Sape? Korg laa. Aku takk. HAHA. Entahhlaa.

Aku ni bilaa la nk insaff ;(

niatt nk baca buku tuu ade. Tapi . . .

Takk bolehh la nk blaja dkt rumaa ni bnykk pengaruhh jahil HAHA.

Nk pegi tusyen dkt kanchong tapi dgr ceritaa dye start bulan 1. mcm mne la aku nk pegi kalau aku duduk asrama.

Haduyy =;=

Itupunn kalau dpt hostel la smpai skunk tak dpt surat agy. HAHA

Skunk aku otw baca buku THE TWILIGHT NEW MOON :D

HAHA. Tekapai kapai aku baca BI nii.

Kamus pasti disebelahhh. Walaupunn bkn buku skolaa tapi sekurg kurgnyaa dpt improve grammar ryte? HAHA.


Faris Ace hari ni dh start tusyen. Fuhh bdkk ni takk mahu kalah dgn akuu. HAHA

* jeless tahap gabann !

Tape2 results PAT aku punn lbehh dari kau. HAHA

Tahunn dpn kau kne ajaa aku MATH lagi la jawbnyaa. HAHA

Fight PMR yeah ?

LALALA (:


Nur Shahirah jugaa dh kne blaja dh kat umah * lps kne maraa dgn makk Ehee ;]

* jelles lagi L

Mana bolehh korg sume study jee. HAHA

Aku nk ikutt pun payahh eala k.naz pnh ckp

“ kau nk study kene btlkan niat kau. Kalau kau niat study sbb tgk kwn kau study baekk ta payah takan dpt pape”

So korg jgnla jadi mcm aku ni. HAHA

Stiudy sbb tgkk org LALALA :]

Susaa nak jdi org yg WORKERHOLIC ( btol ke ejaannye? ) HAHA


Nazmi pulakk sukaa ckp

” yang penting PMR ats 6A fight results sy “

Hayaa =’=

Gerunn aku dgrr. HAHA


Apapunn aku akn usaha untukk blaja dktt umahh. HAHA

Kalau boleh. insyaALLAH bolehh. Ehee ;)

Hokeyy laa smpai sini je kodd,

Lps ni nk unlinee FB japp and then continue reading J

Tataa ^^


Photobucket
OLDER POST | NEWER POST