Photobucket
Sixteen Stories ;D
click on the dropdown menu to navigate through this blog

GILA +____+
Monday, February 14, 2011 ★ 1:22 AM │ (4) angels
rockout ;)


Hari isnin bersamaan dgn 14 feb ini, aku mnjadi gila dan semakin gilaa. bukan gila dgn kerjarumah atau hutang piutang tapi gila gelak dan gila sakai ==' aku tak tau laa kenape hari ni aku asek gelak je, nak kata happy tak lah sgt kan HAHA. smpai budak budak kelas aku gelak gelak bila tgok aku gelak * ayat power bukan ? ==' Fuhh, tadi nseb baik tak buat assembly 6.50 kalau tak, habis lah aku HAHA. skrg aku ade bodyguard baru :) bodyguard yg akn iring aku pergi skola dn balik wahh, bahagia (: HAHA. dgn adenya bodyguard itu, mulalah kontrovesi menyapa. but, who cares ? ==' hidup aku suke hati aku lah HAHA. yang penting this is my crazyday :] , and i`ll remember it always (:



Photobucket
OLDER POST | NEWER POST
Pieces Of Me
Meet the big beauty boss

I am Aimi and this is my blog, it's mine. In this very little space from the World Wide Web, this could be the only place where in i can have my freedom to express myself, rant whenever i wanted to, post non-sense shit, type asdfghjkl until i get tired like an idiot. I mean, who the hell in the world, uhmm (except me) would do that effin thing? of course no one. EXCEPT ME.Alright, you've got it. I really am an idiot. okay? and you've got any problems with that? kiss my fist. Actually i'm just sixTEEN and i don't act like what normal teen girls do. I'm weird and i like crazy things. I like the smell of an old book, I can cry if I hear a sad songs, I always fall for people that I can't have.. and i blah blah, i blah too.. enough. bye byee! You may click links and contact to befriend with me.Thanks !
Tagboard
leave your message here and i'll pay you a visit later

Join the conversation at ShoutMix
Links & Contacts
the great escapes to a beautiful land


Siti Nurshahira Lyana Chowder Mustaqeem Fyna Zailani Raja Sharul Nizam Nur Azmariza Fana Nani Afiffah Riduan Izan Mikami Fadzira Roslan Dahri Hadri Faros Faizdnor Nadiah Zulkefli Nurul Diyana Akbar Azman




Facebook Aimi Amira
Twitter Aimimod
Blogskin nurul ain
GILA +____+
Monday, February 14, 2011 ★ 1:22 AM │ (4) angels
rockout ;)


Hari isnin bersamaan dgn 14 feb ini, aku mnjadi gila dan semakin gilaa. bukan gila dgn kerjarumah atau hutang piutang tapi gila gelak dan gila sakai ==' aku tak tau laa kenape hari ni aku asek gelak je, nak kata happy tak lah sgt kan HAHA. smpai budak budak kelas aku gelak gelak bila tgok aku gelak * ayat power bukan ? ==' Fuhh, tadi nseb baik tak buat assembly 6.50 kalau tak, habis lah aku HAHA. skrg aku ade bodyguard baru :) bodyguard yg akn iring aku pergi skola dn balik wahh, bahagia (: HAHA. dgn adenya bodyguard itu, mulalah kontrovesi menyapa. but, who cares ? ==' hidup aku suke hati aku lah HAHA. yang penting this is my crazyday :] , and i`ll remember it always (:



Photobucket
OLDER POST | NEWER POST