Photobucket
Sixteen Stories ;D
click on the dropdown menu to navigate through this blog

2 PAI :')
Monday, March 14, 2011 ★ 9:48 AM │ (6) angels





















wahai 2 PAI yg disayangi ,
korg semua tahu tak yg aku rindu gilaa dkt korg ?
aku tatau laa kenape ttbe aku bukk pendrive aku and tgok gamba kita bersama dulu
aku tgok smpai aku sendiri punn menangis :')

aku rindu nak kumpul sama sama dekat belakang kelas
aku rindu nak dgr suara riuhrendah korg bila belaja or tade cikgu
aku rindu jeritan korg bila abis exam
aku rindu gayagaya korg bila dpt je camera
aku rindu nak balingbaling tepung dgn korg

rindu nak marah korg bila korg bising tahap dewa
rindu
nak tegok perangai pelik korg ni
rindu nak ejek korg dgn scandal korg
rindu nak main samasama
rindu nak tgok kasut korg kotor
rindu nak kacau korg tido dlm kelas
rindu nak nangis dgn korg :')

dulu kita samasama selesaikan masalah masingmasing
dulu kalau sorang nangis semua dtg bg kekuatan
dulu kalau sorg kene masalah disiplin semua ejek ejek
bila ade sportcheck je semua gelabah nak sorok barang haram
bila nak suruh bayar duitkelas punyalah kedekut x)

skrg kita semua dh berpecah dan berjauhan
dah tade gelak gelak lagi dah tahun ni
dah tade perangai tak matang korg tahun ni
dah tade nak dgr jeritan tarzan korg tahun ni

mana semua tu pergi ?
korang semua kekuatan aku
aku nak yg dulu
aku harap kita semua akan kmbali bersatu suatu hari nanti

IMISSYOUSOMUCH

ILOVEYOUSOMUCH

INEEDYOUSOMUCH

FRIENDS :')



Photobucket
OLDER POST | NEWER POST
Pieces Of Me
Meet the big beauty boss

I am Aimi and this is my blog, it's mine. In this very little space from the World Wide Web, this could be the only place where in i can have my freedom to express myself, rant whenever i wanted to, post non-sense shit, type asdfghjkl until i get tired like an idiot. I mean, who the hell in the world, uhmm (except me) would do that effin thing? of course no one. EXCEPT ME.Alright, you've got it. I really am an idiot. okay? and you've got any problems with that? kiss my fist. Actually i'm just sixTEEN and i don't act like what normal teen girls do. I'm weird and i like crazy things. I like the smell of an old book, I can cry if I hear a sad songs, I always fall for people that I can't have.. and i blah blah, i blah too.. enough. bye byee! You may click links and contact to befriend with me.Thanks !
Tagboard
leave your message here and i'll pay you a visit later

Join the conversation at ShoutMix
Links & Contacts
the great escapes to a beautiful land


Siti Nurshahira Lyana Chowder Mustaqeem Fyna Zailani Raja Sharul Nizam Nur Azmariza Fana Nani Afiffah Riduan Izan Mikami Fadzira Roslan Dahri Hadri Faros Faizdnor Nadiah Zulkefli Nurul Diyana Akbar Azman




Facebook Aimi Amira
Twitter Aimimod
Blogskin nurul ain
2 PAI :')
Monday, March 14, 2011 ★ 9:48 AM │ (6) angels





















wahai 2 PAI yg disayangi ,
korg semua tahu tak yg aku rindu gilaa dkt korg ?
aku tatau laa kenape ttbe aku bukk pendrive aku and tgok gamba kita bersama dulu
aku tgok smpai aku sendiri punn menangis :')

aku rindu nak kumpul sama sama dekat belakang kelas
aku rindu nak dgr suara riuhrendah korg bila belaja or tade cikgu
aku rindu jeritan korg bila abis exam
aku rindu gayagaya korg bila dpt je camera
aku rindu nak balingbaling tepung dgn korg

rindu nak marah korg bila korg bising tahap dewa
rindu
nak tegok perangai pelik korg ni
rindu nak ejek korg dgn scandal korg
rindu nak main samasama
rindu nak tgok kasut korg kotor
rindu nak kacau korg tido dlm kelas
rindu nak nangis dgn korg :')

dulu kita samasama selesaikan masalah masingmasing
dulu kalau sorang nangis semua dtg bg kekuatan
dulu kalau sorg kene masalah disiplin semua ejek ejek
bila ade sportcheck je semua gelabah nak sorok barang haram
bila nak suruh bayar duitkelas punyalah kedekut x)

skrg kita semua dh berpecah dan berjauhan
dah tade gelak gelak lagi dah tahun ni
dah tade perangai tak matang korg tahun ni
dah tade nak dgr jeritan tarzan korg tahun ni

mana semua tu pergi ?
korang semua kekuatan aku
aku nak yg dulu
aku harap kita semua akan kmbali bersatu suatu hari nanti

IMISSYOUSOMUCH

ILOVEYOUSOMUCH

INEEDYOUSOMUCH

FRIENDS :')



Photobucket
OLDER POST | NEWER POST