Photobucket
Sixteen Stories ;D
click on the dropdown menu to navigate through this blog

TAGGED :D
Friday, March 11, 2011 ★ 8:25 AM │ (2) angels
1. Adakah anda rasa HOT ?

Ofcourse no laa, dah tgh tgh mlm ni nak panas kebendenya ==' HAHA

2. Upload gamba/wallpaper yang anda guna sekarang




3. Cerita pasal gamba

gamba ni tak ingt la di snap oleh sape, tapi tyme ni jamuan akhir tahun hostel 2010 :)
aimi sayang k.ajda ingat itu okay (:

4. Bila kali terakhir makan ayam

tak ingt laa, rasenya kat DM tu tak ikan ayam tak ayam ikan itu aje =='

5. Lagu terakhir yang anda dengar



Grenade (cover) Najwa Latif

6. Apa yang anda fikir selain menyelesaikan tag ini ?

- aku sangat penat
- pikir nak bwk ape pegi sg.congkak esok :)
- nak basuh baju
-nak tido sbb aku dh ngantok gilaa =='

7. Selain nama sendiri anda dipanggil ape ?

- aimi
-mira
- zoela
- mokk
- adekk

8. Tag 8 orang

tag ? rasenya semuanya telah ditag kan ? so, ini untuk sape sape je yg singgah sini Ehee :)

9. Persamaan antara kambing dan lembu

pahal pulakk ni tetibe sesat ==' entahla yg aku nmpak cuma ejaan je HAHA

10. Perasaan ketika jawab tag ni

tido lagi bagus (:


tengs to raje kerana tag ini dari dia :]



Photobucket
OLDER POST | NEWER POST
Pieces Of Me
Meet the big beauty boss

I am Aimi and this is my blog, it's mine. In this very little space from the World Wide Web, this could be the only place where in i can have my freedom to express myself, rant whenever i wanted to, post non-sense shit, type asdfghjkl until i get tired like an idiot. I mean, who the hell in the world, uhmm (except me) would do that effin thing? of course no one. EXCEPT ME.Alright, you've got it. I really am an idiot. okay? and you've got any problems with that? kiss my fist. Actually i'm just sixTEEN and i don't act like what normal teen girls do. I'm weird and i like crazy things. I like the smell of an old book, I can cry if I hear a sad songs, I always fall for people that I can't have.. and i blah blah, i blah too.. enough. bye byee! You may click links and contact to befriend with me.Thanks !
Tagboard
leave your message here and i'll pay you a visit later

Join the conversation at ShoutMix
Links & Contacts
the great escapes to a beautiful land


Siti Nurshahira Lyana Chowder Mustaqeem Fyna Zailani Raja Sharul Nizam Nur Azmariza Fana Nani Afiffah Riduan Izan Mikami Fadzira Roslan Dahri Hadri Faros Faizdnor Nadiah Zulkefli Nurul Diyana Akbar Azman




Facebook Aimi Amira
Twitter Aimimod
Blogskin nurul ain
TAGGED :D
Friday, March 11, 2011 ★ 8:25 AM │ (2) angels
1. Adakah anda rasa HOT ?

Ofcourse no laa, dah tgh tgh mlm ni nak panas kebendenya ==' HAHA

2. Upload gamba/wallpaper yang anda guna sekarang




3. Cerita pasal gamba

gamba ni tak ingt la di snap oleh sape, tapi tyme ni jamuan akhir tahun hostel 2010 :)
aimi sayang k.ajda ingat itu okay (:

4. Bila kali terakhir makan ayam

tak ingt laa, rasenya kat DM tu tak ikan ayam tak ayam ikan itu aje =='

5. Lagu terakhir yang anda dengar



Grenade (cover) Najwa Latif

6. Apa yang anda fikir selain menyelesaikan tag ini ?

- aku sangat penat
- pikir nak bwk ape pegi sg.congkak esok :)
- nak basuh baju
-nak tido sbb aku dh ngantok gilaa =='

7. Selain nama sendiri anda dipanggil ape ?

- aimi
-mira
- zoela
- mokk
- adekk

8. Tag 8 orang

tag ? rasenya semuanya telah ditag kan ? so, ini untuk sape sape je yg singgah sini Ehee :)

9. Persamaan antara kambing dan lembu

pahal pulakk ni tetibe sesat ==' entahla yg aku nmpak cuma ejaan je HAHA

10. Perasaan ketika jawab tag ni

tido lagi bagus (:


tengs to raje kerana tag ini dari dia :]



Photobucket
OLDER POST | NEWER POST