Photobucket
Sixteen Stories ;D
click on the dropdown menu to navigate through this blog

LOTS OF LOVVES ;D
Thursday, April 21, 2011 ★ 8:08 AM │ (2) angels


" I love you "
kerap kan aku cakap bnda nii dkt kau ?
kau nak tau knpe ? sbb aku syg kau :')
I love you more than a bee love it honey
mcm mne aku boleh syg kau ?
aku mmg takan boleh jwb soaln mcm ni
sbb ia dtg tnpa diduga
aku bersyukur sbb aku diberikan peluang untuk merasai kasih syg kau



aku mntak maaf kalau aku ade sakitkan hati kau
atau buat kau terasa dgn post aku yg sbelum nii
tangan aku bergerak menulis ap yg dibicarakan oleh hati
dan aku tak mmpu nak menghalangnya


aku tak tau lah knpe kau ttbe je tak rep mcg aku
kau tau ap yg aku rasa ?
sedihh selepas gembira tadi :(
walaupun aku hanya dpt merasakan kegembiraan dgn kau sekejap je
tapi aku bersyukur
aku takut kehilangan kau
mgkin bnda tuu yg buat aku kuat dan sabar nak hadapi kerenah kau
kau buatlah aku mcm mne punn, rasa syg tuu takan boleh hilang sekelip mata


aku nak kau ingat wasiat aku
aku nak kau ingt semua tentang kita
bila tiba masanya nnti aku harap kenangan kita akn sentiasa segar dlm ingatan kau
hanya tuu je yg mmpu aku tinggalkan untuk kau :')


040311 , ILoveYou Sayang ;D


notakuku : untunglah kan makan ade org suap, wekk wekk :P HAHA




Photobucket
OLDER POST | NEWER POST
Pieces Of Me
Meet the big beauty boss

I am Aimi and this is my blog, it's mine. In this very little space from the World Wide Web, this could be the only place where in i can have my freedom to express myself, rant whenever i wanted to, post non-sense shit, type asdfghjkl until i get tired like an idiot. I mean, who the hell in the world, uhmm (except me) would do that effin thing? of course no one. EXCEPT ME.Alright, you've got it. I really am an idiot. okay? and you've got any problems with that? kiss my fist. Actually i'm just sixTEEN and i don't act like what normal teen girls do. I'm weird and i like crazy things. I like the smell of an old book, I can cry if I hear a sad songs, I always fall for people that I can't have.. and i blah blah, i blah too.. enough. bye byee! You may click links and contact to befriend with me.Thanks !
Tagboard
leave your message here and i'll pay you a visit later

Join the conversation at ShoutMix
Links & Contacts
the great escapes to a beautiful land


Siti Nurshahira Lyana Chowder Mustaqeem Fyna Zailani Raja Sharul Nizam Nur Azmariza Fana Nani Afiffah Riduan Izan Mikami Fadzira Roslan Dahri Hadri Faros Faizdnor Nadiah Zulkefli Nurul Diyana Akbar Azman




Facebook Aimi Amira
Twitter Aimimod
Blogskin nurul ain
LOTS OF LOVVES ;D
Thursday, April 21, 2011 ★ 8:08 AM │ (2) angels


" I love you "
kerap kan aku cakap bnda nii dkt kau ?
kau nak tau knpe ? sbb aku syg kau :')
I love you more than a bee love it honey
mcm mne aku boleh syg kau ?
aku mmg takan boleh jwb soaln mcm ni
sbb ia dtg tnpa diduga
aku bersyukur sbb aku diberikan peluang untuk merasai kasih syg kau



aku mntak maaf kalau aku ade sakitkan hati kau
atau buat kau terasa dgn post aku yg sbelum nii
tangan aku bergerak menulis ap yg dibicarakan oleh hati
dan aku tak mmpu nak menghalangnya


aku tak tau lah knpe kau ttbe je tak rep mcg aku
kau tau ap yg aku rasa ?
sedihh selepas gembira tadi :(
walaupun aku hanya dpt merasakan kegembiraan dgn kau sekejap je
tapi aku bersyukur
aku takut kehilangan kau
mgkin bnda tuu yg buat aku kuat dan sabar nak hadapi kerenah kau
kau buatlah aku mcm mne punn, rasa syg tuu takan boleh hilang sekelip mata


aku nak kau ingat wasiat aku
aku nak kau ingt semua tentang kita
bila tiba masanya nnti aku harap kenangan kita akn sentiasa segar dlm ingatan kau
hanya tuu je yg mmpu aku tinggalkan untuk kau :')


040311 , ILoveYou Sayang ;D


notakuku : untunglah kan makan ade org suap, wekk wekk :P HAHA




Photobucket
OLDER POST | NEWER POST