Photobucket
Sixteen Stories ;D
click on the dropdown menu to navigate through this blog

ATOKK MERENGG --'
Saturday, May 14, 2011 ★ 12:41 AM │ (0) angels


my only grandpaa :')


okayy kau gilaa, fullstop (!) --' HAHA
org sakit selalu perlukan ubat,
yeahh, kau lah ubat penaik semangat aku :')
akhirnya dapat jugak aku jmpa pewaris saka gilaa aku nii --' HAHA


okayy, sebelum kenal kau,

" cehh, sombong nak mati mamat nii --' "

bila dah kenal,

" baikk jugakk ehh mamat nii "

HAHA


kita selalu ditimpa nasib yg sama right ? :')
aku harap kau tabah menghadapi dugaan hidup nii
Malam tak selalu nya indah, bintang tak selalu nya terang
past is past, move foward with your new life
kita boleh berjaya sama sama kan ?
nnti kalau kau dah pegi outstation, jgn lupa hangkut cucu kau skali kayy ? HAHA
aku ade kat malaysia nii kalau kau perlukan ;D
" nobody perfect, and everybody want to be perfect "
maafkan dia okayy, just pray for her happiness :')


jangan lupa makang antidod gilaa yg aku kasi kau hari tuhh --'
aku bukan nak bunuh kau wehh, tapi kau asek mntak aku bunuh kau je, aku kasi lah tuhh senang sikit kan ? HAHA
ingat jangan tido dgn mulut bersemut --' HAHA


STPM is amazing (!)
yeahh, aku doakan kau berjaya dunia akhirat :')
nak kawen 26 kan ? jyeahh, ingat aku VVIP tauu. HAHA


bila nak dtg hostel nak bg adikadik kau kfc lagi haa ? HAHA
btw, tengs untuk hari tuhh ;D


kau nak jalan sgt kan ?
hah (!) jom ikut aku balik KOREA jumpa oppa siwon aku tuhh,
dari kau pegi balik INDIA kau tuhh buat ape ? HAHA




Photobucket
OLDER POST | NEWER POST
Pieces Of Me
Meet the big beauty boss

I am Aimi and this is my blog, it's mine. In this very little space from the World Wide Web, this could be the only place where in i can have my freedom to express myself, rant whenever i wanted to, post non-sense shit, type asdfghjkl until i get tired like an idiot. I mean, who the hell in the world, uhmm (except me) would do that effin thing? of course no one. EXCEPT ME.Alright, you've got it. I really am an idiot. okay? and you've got any problems with that? kiss my fist. Actually i'm just sixTEEN and i don't act like what normal teen girls do. I'm weird and i like crazy things. I like the smell of an old book, I can cry if I hear a sad songs, I always fall for people that I can't have.. and i blah blah, i blah too.. enough. bye byee! You may click links and contact to befriend with me.Thanks !
Tagboard
leave your message here and i'll pay you a visit later

Join the conversation at ShoutMix
Links & Contacts
the great escapes to a beautiful land


Siti Nurshahira Lyana Chowder Mustaqeem Fyna Zailani Raja Sharul Nizam Nur Azmariza Fana Nani Afiffah Riduan Izan Mikami Fadzira Roslan Dahri Hadri Faros Faizdnor Nadiah Zulkefli Nurul Diyana Akbar Azman




Facebook Aimi Amira
Twitter Aimimod
Blogskin nurul ain
ATOKK MERENGG --'
Saturday, May 14, 2011 ★ 12:41 AM │ (0) angels


my only grandpaa :')


okayy kau gilaa, fullstop (!) --' HAHA
org sakit selalu perlukan ubat,
yeahh, kau lah ubat penaik semangat aku :')
akhirnya dapat jugak aku jmpa pewaris saka gilaa aku nii --' HAHA


okayy, sebelum kenal kau,

" cehh, sombong nak mati mamat nii --' "

bila dah kenal,

" baikk jugakk ehh mamat nii "

HAHA


kita selalu ditimpa nasib yg sama right ? :')
aku harap kau tabah menghadapi dugaan hidup nii
Malam tak selalu nya indah, bintang tak selalu nya terang
past is past, move foward with your new life
kita boleh berjaya sama sama kan ?
nnti kalau kau dah pegi outstation, jgn lupa hangkut cucu kau skali kayy ? HAHA
aku ade kat malaysia nii kalau kau perlukan ;D
" nobody perfect, and everybody want to be perfect "
maafkan dia okayy, just pray for her happiness :')


jangan lupa makang antidod gilaa yg aku kasi kau hari tuhh --'
aku bukan nak bunuh kau wehh, tapi kau asek mntak aku bunuh kau je, aku kasi lah tuhh senang sikit kan ? HAHA
ingat jangan tido dgn mulut bersemut --' HAHA


STPM is amazing (!)
yeahh, aku doakan kau berjaya dunia akhirat :')
nak kawen 26 kan ? jyeahh, ingat aku VVIP tauu. HAHA


bila nak dtg hostel nak bg adikadik kau kfc lagi haa ? HAHA
btw, tengs untuk hari tuhh ;D


kau nak jalan sgt kan ?
hah (!) jom ikut aku balik KOREA jumpa oppa siwon aku tuhh,
dari kau pegi balik INDIA kau tuhh buat ape ? HAHA




Photobucket
OLDER POST | NEWER POST