Photobucket
Sixteen Stories ;D
click on the dropdown menu to navigate through this blog

143 :]
Saturday, July 23, 2011 ★ 8:11 PM │ (0) angels

* okayy abaikan muka yg tak berape nak hensem tuhh --'


yeay petang ni balik hostel (!) * baldi
aku sayanggggg hostel * mati --'
" hostel dah lah bynk hantu "
bg korg sekor kang tau aa --'
mehh aa try duduk hostel seminggu
korg nmpak hantu punn rasa mcm nak lempang dia --' HAHA
sibukk kacau org, azan tau aa
# kbaii merepek --'


PCB dah nak dekat yeay (!) * bunuh aku skrg --'
pelajar cemerlang yg langsung tak buat revision lagi
terbaekkkkk ;)
smpai results terok mmg aku berhenti sch kawen terus aa
Hee (: # okayy sape nak jadi calon ? --'


malam tadi aku tido pukul 2
bukan belajar
buka buat kerja rumah
# aku punn tatau aku buat ap --'
bangun pagi terus cari phone
* 2 mcg

" berikan cintamu, juga sayangmu
percaya padaku , ku kan menjagamu
hingga akhir waktu menjemputku :') "

" tade sape nak bg aku lagu mcm ni lahh :'> "

" nihh aku dah bagi :') "

bangun pagi terus senyummm (;
aku terharu masih ade yg menghargai
kalau hari2 mcm nii semangat aku mmg takan pernah luntur lahh :'>
Thankyou [;


take care syerajanadaimanalifarisijanhadrietot :'>
sayangggg korg lahh Hee .


# nak makan then packing (':




Photobucket
OLDER POST | NEWER POST
Pieces Of Me
Meet the big beauty boss

I am Aimi and this is my blog, it's mine. In this very little space from the World Wide Web, this could be the only place where in i can have my freedom to express myself, rant whenever i wanted to, post non-sense shit, type asdfghjkl until i get tired like an idiot. I mean, who the hell in the world, uhmm (except me) would do that effin thing? of course no one. EXCEPT ME.Alright, you've got it. I really am an idiot. okay? and you've got any problems with that? kiss my fist. Actually i'm just sixTEEN and i don't act like what normal teen girls do. I'm weird and i like crazy things. I like the smell of an old book, I can cry if I hear a sad songs, I always fall for people that I can't have.. and i blah blah, i blah too.. enough. bye byee! You may click links and contact to befriend with me.Thanks !
Tagboard
leave your message here and i'll pay you a visit later

Join the conversation at ShoutMix
Links & Contacts
the great escapes to a beautiful land


Siti Nurshahira Lyana Chowder Mustaqeem Fyna Zailani Raja Sharul Nizam Nur Azmariza Fana Nani Afiffah Riduan Izan Mikami Fadzira Roslan Dahri Hadri Faros Faizdnor Nadiah Zulkefli Nurul Diyana Akbar Azman




Facebook Aimi Amira
Twitter Aimimod
Blogskin nurul ain
143 :]
Saturday, July 23, 2011 ★ 8:11 PM │ (0) angels

* okayy abaikan muka yg tak berape nak hensem tuhh --'


yeay petang ni balik hostel (!) * baldi
aku sayanggggg hostel * mati --'
" hostel dah lah bynk hantu "
bg korg sekor kang tau aa --'
mehh aa try duduk hostel seminggu
korg nmpak hantu punn rasa mcm nak lempang dia --' HAHA
sibukk kacau org, azan tau aa
# kbaii merepek --'


PCB dah nak dekat yeay (!) * bunuh aku skrg --'
pelajar cemerlang yg langsung tak buat revision lagi
terbaekkkkk ;)
smpai results terok mmg aku berhenti sch kawen terus aa
Hee (: # okayy sape nak jadi calon ? --'


malam tadi aku tido pukul 2
bukan belajar
buka buat kerja rumah
# aku punn tatau aku buat ap --'
bangun pagi terus cari phone
* 2 mcg

" berikan cintamu, juga sayangmu
percaya padaku , ku kan menjagamu
hingga akhir waktu menjemputku :') "

" tade sape nak bg aku lagu mcm ni lahh :'> "

" nihh aku dah bagi :') "

bangun pagi terus senyummm (;
aku terharu masih ade yg menghargai
kalau hari2 mcm nii semangat aku mmg takan pernah luntur lahh :'>
Thankyou [;


take care syerajanadaimanalifarisijanhadrietot :'>
sayangggg korg lahh Hee .


# nak makan then packing (':




Photobucket
OLDER POST | NEWER POST