Photobucket
Sixteen Stories ;D
click on the dropdown menu to navigate through this blog

ENOUGH :'>
Thursday, July 28, 2011 ★ 10:51 PM │ (0) angels


bila ditanya,
" lelaki yg mcm mana yg kamu nak jadikan sebagai suami kamu ? "
saya menjawab klaise ( kebaikan dan agamanya ) dn juga org yg mmpunyai ilmu (;
bukan paras rupa
bukan harta
atau sebagainya :')


hati menjadi semakin tabah terima cabaran
hati menjadi semakin kuat terima dugaan
hati menjadi semakin mudah nak difahami
hati menjadi semakin lapang terima kenyataan :'>
walau hanya ade 2 kaki dalam hidup
aku kene jugak jadi kuat
walau tanpa orang-2 yg kuat
aku kene jugak jadi kuat
walau org yg dulu dekat kini semakin menjauh
aku kene jugak jadi kuat (':


aku yg pilih jalan mcm nii
aku pilih sbb aku dah penat nak rabunkan mata
aku dah penat nak butakan hati
aku dah penat nak tulikan telinga
aku dah penat nak tanggung lagi

aku dah serik nak sayang orang
lagi-2 org yg mmg bila senang je ade tapi bila susah hilang mcm tuhh je
orang yg tak mmpu nak memahami org lain
org yg tak mmpu nak tolong org lain
org yg tak boleh nak support org lain
org yg tak boleh nak gain up kan org lain

" mulut boleh tipu hati, tapi hati tetap tak boleh tipu hati :'> "

mulut boleh nafi semua perasaan
tapi hati ? ALLAH saje yg tahu :')
hari-2 bersua, hari-2 perasaan ni bertambah walaupun sakit
hati tetap nak tahu ape yg berlaku
tapi masa lampau membatasi semuanya .
Im in a war , a war to avoid this feelings :')


syeraja , korg tolong aku lupakan semua nii bolehh ?
korg je org yg terdekat aku ade :')
# syera, simpanlah pensel tuhh dulu, blum masanya untuk ambil balik :'>





everything happen with a reason :')
# that all for today , morelovves :*



Photobucket
OLDER POST | NEWER POST
Pieces Of Me
Meet the big beauty boss

I am Aimi and this is my blog, it's mine. In this very little space from the World Wide Web, this could be the only place where in i can have my freedom to express myself, rant whenever i wanted to, post non-sense shit, type asdfghjkl until i get tired like an idiot. I mean, who the hell in the world, uhmm (except me) would do that effin thing? of course no one. EXCEPT ME.Alright, you've got it. I really am an idiot. okay? and you've got any problems with that? kiss my fist. Actually i'm just sixTEEN and i don't act like what normal teen girls do. I'm weird and i like crazy things. I like the smell of an old book, I can cry if I hear a sad songs, I always fall for people that I can't have.. and i blah blah, i blah too.. enough. bye byee! You may click links and contact to befriend with me.Thanks !
Tagboard
leave your message here and i'll pay you a visit later

Join the conversation at ShoutMix
Links & Contacts
the great escapes to a beautiful land


Siti Nurshahira Lyana Chowder Mustaqeem Fyna Zailani Raja Sharul Nizam Nur Azmariza Fana Nani Afiffah Riduan Izan Mikami Fadzira Roslan Dahri Hadri Faros Faizdnor Nadiah Zulkefli Nurul Diyana Akbar Azman




Facebook Aimi Amira
Twitter Aimimod
Blogskin nurul ain
ENOUGH :'>
Thursday, July 28, 2011 ★ 10:51 PM │ (0) angels


bila ditanya,
" lelaki yg mcm mana yg kamu nak jadikan sebagai suami kamu ? "
saya menjawab klaise ( kebaikan dan agamanya ) dn juga org yg mmpunyai ilmu (;
bukan paras rupa
bukan harta
atau sebagainya :')


hati menjadi semakin tabah terima cabaran
hati menjadi semakin kuat terima dugaan
hati menjadi semakin mudah nak difahami
hati menjadi semakin lapang terima kenyataan :'>
walau hanya ade 2 kaki dalam hidup
aku kene jugak jadi kuat
walau tanpa orang-2 yg kuat
aku kene jugak jadi kuat
walau org yg dulu dekat kini semakin menjauh
aku kene jugak jadi kuat (':


aku yg pilih jalan mcm nii
aku pilih sbb aku dah penat nak rabunkan mata
aku dah penat nak butakan hati
aku dah penat nak tulikan telinga
aku dah penat nak tanggung lagi

aku dah serik nak sayang orang
lagi-2 org yg mmg bila senang je ade tapi bila susah hilang mcm tuhh je
orang yg tak mmpu nak memahami org lain
org yg tak mmpu nak tolong org lain
org yg tak boleh nak support org lain
org yg tak boleh nak gain up kan org lain

" mulut boleh tipu hati, tapi hati tetap tak boleh tipu hati :'> "

mulut boleh nafi semua perasaan
tapi hati ? ALLAH saje yg tahu :')
hari-2 bersua, hari-2 perasaan ni bertambah walaupun sakit
hati tetap nak tahu ape yg berlaku
tapi masa lampau membatasi semuanya .
Im in a war , a war to avoid this feelings :')


syeraja , korg tolong aku lupakan semua nii bolehh ?
korg je org yg terdekat aku ade :')
# syera, simpanlah pensel tuhh dulu, blum masanya untuk ambil balik :'>





everything happen with a reason :')
# that all for today , morelovves :*



Photobucket
OLDER POST | NEWER POST