Photobucket
Sixteen Stories ;D
click on the dropdown menu to navigate through this blog

OLD STORIES .
Saturday, July 23, 2011 ★ 8:53 AM │ (0) angels


4 april 2009 kisah bermula :'>
semuanya indah tanpa sbarang keraguan
tanpa sebarang hasutan
tanpa sebarang halangan
first time rasa masuk bilikwawasan
first time rasa dihargai
first time rasa disayangi

aku pun tatau bila tamatnya semua nii
semuanya berlaku tnpa diduga
semuanya berlaku sekelip mata

dulu, hati sy susah nak lepaskan awk
dulu hati sy berat nak tggung rindu bila tade awk
dulu sy mmg sayang awk

tapi skrg sy dah boleh lupakan awk
sy dh boleh berdiri ats kaki sendiri
sy dh boleh jadi kuat tnpa awk lagi

sy ade sbb kenape sy pilih hidup mcm nii
sebab yg sy mmg tak mmpu nak bgtau awk
sbb yg sy tak sggup nak bgtau awk

sy benci dikongkong
benci dipaksa
benci kalau ade org yg tade kene mengene langsung psl sy sibokk nak kacau hidup sy
sy tanak hubungn awk dgn ibu2 awk dkat sch tuhh renggang sbb bnda nii
lagipunn ibu2 awk tuhh tak pnh punn suka sy :'>
" aku mmg budak budak "
sy sengaja tanak bgtau awk sbb semua ni berlaku
sbb ni je caranya yg boleh buat awk benci sy (':

5 bulan dah berlalu
cepatkan sy boleh lupakan awk
sbb hati sy penat nak jaga hati ibu2 awk tuhh
sy tak mmpu nak puaskn hati diaorg semua
even awk cakap
" pintu hati sy blum terbuka untuk sape2 lagi "
sy takan cuba nak bukakkan untuk awk lagi
and now i have my own life :')
sy dh ade semangat baru
sy bukan buang awk dari hidup sy
tapi cukuplah 2 tahun sy dh leka dgn semua nii


# sy tak psti dapat kuatkan hati untuk jmpa awk sbtu nii
maaf kalau sy tak boleh nak jumpa awk .




Photobucket
OLDER POST | NEWER POST
Pieces Of Me
Meet the big beauty boss

I am Aimi and this is my blog, it's mine. In this very little space from the World Wide Web, this could be the only place where in i can have my freedom to express myself, rant whenever i wanted to, post non-sense shit, type asdfghjkl until i get tired like an idiot. I mean, who the hell in the world, uhmm (except me) would do that effin thing? of course no one. EXCEPT ME.Alright, you've got it. I really am an idiot. okay? and you've got any problems with that? kiss my fist. Actually i'm just sixTEEN and i don't act like what normal teen girls do. I'm weird and i like crazy things. I like the smell of an old book, I can cry if I hear a sad songs, I always fall for people that I can't have.. and i blah blah, i blah too.. enough. bye byee! You may click links and contact to befriend with me.Thanks !
Tagboard
leave your message here and i'll pay you a visit later

Join the conversation at ShoutMix
Links & Contacts
the great escapes to a beautiful land


Siti Nurshahira Lyana Chowder Mustaqeem Fyna Zailani Raja Sharul Nizam Nur Azmariza Fana Nani Afiffah Riduan Izan Mikami Fadzira Roslan Dahri Hadri Faros Faizdnor Nadiah Zulkefli Nurul Diyana Akbar Azman




Facebook Aimi Amira
Twitter Aimimod
Blogskin nurul ain
OLD STORIES .
Saturday, July 23, 2011 ★ 8:53 AM │ (0) angels


4 april 2009 kisah bermula :'>
semuanya indah tanpa sbarang keraguan
tanpa sebarang hasutan
tanpa sebarang halangan
first time rasa masuk bilikwawasan
first time rasa dihargai
first time rasa disayangi

aku pun tatau bila tamatnya semua nii
semuanya berlaku tnpa diduga
semuanya berlaku sekelip mata

dulu, hati sy susah nak lepaskan awk
dulu hati sy berat nak tggung rindu bila tade awk
dulu sy mmg sayang awk

tapi skrg sy dah boleh lupakan awk
sy dh boleh berdiri ats kaki sendiri
sy dh boleh jadi kuat tnpa awk lagi

sy ade sbb kenape sy pilih hidup mcm nii
sebab yg sy mmg tak mmpu nak bgtau awk
sbb yg sy tak sggup nak bgtau awk

sy benci dikongkong
benci dipaksa
benci kalau ade org yg tade kene mengene langsung psl sy sibokk nak kacau hidup sy
sy tanak hubungn awk dgn ibu2 awk dkat sch tuhh renggang sbb bnda nii
lagipunn ibu2 awk tuhh tak pnh punn suka sy :'>
" aku mmg budak budak "
sy sengaja tanak bgtau awk sbb semua ni berlaku
sbb ni je caranya yg boleh buat awk benci sy (':

5 bulan dah berlalu
cepatkan sy boleh lupakan awk
sbb hati sy penat nak jaga hati ibu2 awk tuhh
sy tak mmpu nak puaskn hati diaorg semua
even awk cakap
" pintu hati sy blum terbuka untuk sape2 lagi "
sy takan cuba nak bukakkan untuk awk lagi
and now i have my own life :')
sy dh ade semangat baru
sy bukan buang awk dari hidup sy
tapi cukuplah 2 tahun sy dh leka dgn semua nii


# sy tak psti dapat kuatkan hati untuk jmpa awk sbtu nii
maaf kalau sy tak boleh nak jumpa awk .




Photobucket
OLDER POST | NEWER POST