Photobucket
Sixteen Stories ;D
click on the dropdown menu to navigate through this blog

EID 2011 :)
Monday, August 29, 2011 ★ 11:46 PM │ (0) angels








Selamat Hari Raya Aidilfitri , Maaf Zahir Batin (;
see ? tak banyak kan gambar tahun ni ?
yeahh, pakai baju terpakai -,-
# takpe dah biase :)
walaupun tahun ni raya tak sesemangat dulu
# ditambah lagi dgn batuk, selseme, sakit telinga --'

" mira ni pendiam kan ? --' "

maksu, kite bukan pendiam, tapi sakit tekak smpai dh tak boleh nak cakap dah -,-
kalau boleh mmg nak cakap aje tak berhenti --' tapi tak boleh # great -,-


hari nii sumpah penat gilaa,
taktau lah kenape maybe panas sangat kodd --'
# yg penting duit raya masyukk hikhik :p
asal mintak duit raya je semua cakap

" ni dah tua pun dapat ke ? "

alahhhhhhhhhhhhhhhhhhh,
belumm tua lagi kan kan ?
14 tahun lagi tauu hihi :p

" woii kau mata bulat, mehh sini salam paklang mehh, sombong kan kau ? "

# salam " paklang duit raya mana ? "

" ahh kau, mata bulat nak mintak duit raya tak malu ke ? "

dari aku kecik smpai besar,
panggilan tuhh melekat jugakk dekat aku -,-


bila online FB,

" waa, semua dah letak gambar raya lah "

# jeles -,-

aku takde gambar raya # percaya ?
percayalahh haha
mama cakap jangan minum air sejuk lahh
tapi aku minum jugak hihi :P # nakal kan ?
then, tanggung lahh sendiri aimi :'>


sepatutnya malam nii nak skypo
tapi tapi keadaan tak mengizinkan :')
Sorry korangg.


# yeay, orang jauh dah balik hihi :)
# esook waa post lagi okayy kboii :DD
takecare, duit raya simpan elok-2 * penyayang nya aku hikhik x)


notacinta : Aimi nak mintak maaf dekat semua orang yg mengenali Aimi ataupunn tidak,
mintak maaf kalau ade terlanjur kata,
gurau lebih-2, terkutuk sengaja,
terngumpat sengaja hihi :p
sesungguhnya semua yg baik ituu datang dari Allah :'>
korang semua doakan kitaorg punya PMR okayy ? hee # takodd
jemputlahh datang raya rumah kalau nak duit raya hikhik :p

" Ya Allah berikanlah kejayaan yang cemerlang kepada batch 96 dalam PMR ,
berikanlah kami/mereka 8A Ya Allah :'> "

good night, sleep tight guys :DD
you know, Iloveyou hihi :]




Photobucket
OLDER POST | NEWER POST
Pieces Of Me
Meet the big beauty boss

I am Aimi and this is my blog, it's mine. In this very little space from the World Wide Web, this could be the only place where in i can have my freedom to express myself, rant whenever i wanted to, post non-sense shit, type asdfghjkl until i get tired like an idiot. I mean, who the hell in the world, uhmm (except me) would do that effin thing? of course no one. EXCEPT ME.Alright, you've got it. I really am an idiot. okay? and you've got any problems with that? kiss my fist. Actually i'm just sixTEEN and i don't act like what normal teen girls do. I'm weird and i like crazy things. I like the smell of an old book, I can cry if I hear a sad songs, I always fall for people that I can't have.. and i blah blah, i blah too.. enough. bye byee! You may click links and contact to befriend with me.Thanks !
Tagboard
leave your message here and i'll pay you a visit later

Join the conversation at ShoutMix
Links & Contacts
the great escapes to a beautiful land


Siti Nurshahira Lyana Chowder Mustaqeem Fyna Zailani Raja Sharul Nizam Nur Azmariza Fana Nani Afiffah Riduan Izan Mikami Fadzira Roslan Dahri Hadri Faros Faizdnor Nadiah Zulkefli Nurul Diyana Akbar Azman




Facebook Aimi Amira
Twitter Aimimod
Blogskin nurul ain
EID 2011 :)
Monday, August 29, 2011 ★ 11:46 PM │ (0) angels








Selamat Hari Raya Aidilfitri , Maaf Zahir Batin (;
see ? tak banyak kan gambar tahun ni ?
yeahh, pakai baju terpakai -,-
# takpe dah biase :)
walaupun tahun ni raya tak sesemangat dulu
# ditambah lagi dgn batuk, selseme, sakit telinga --'

" mira ni pendiam kan ? --' "

maksu, kite bukan pendiam, tapi sakit tekak smpai dh tak boleh nak cakap dah -,-
kalau boleh mmg nak cakap aje tak berhenti --' tapi tak boleh # great -,-


hari nii sumpah penat gilaa,
taktau lah kenape maybe panas sangat kodd --'
# yg penting duit raya masyukk hikhik :p
asal mintak duit raya je semua cakap

" ni dah tua pun dapat ke ? "

alahhhhhhhhhhhhhhhhhhh,
belumm tua lagi kan kan ?
14 tahun lagi tauu hihi :p

" woii kau mata bulat, mehh sini salam paklang mehh, sombong kan kau ? "

# salam " paklang duit raya mana ? "

" ahh kau, mata bulat nak mintak duit raya tak malu ke ? "

dari aku kecik smpai besar,
panggilan tuhh melekat jugakk dekat aku -,-


bila online FB,

" waa, semua dah letak gambar raya lah "

# jeles -,-

aku takde gambar raya # percaya ?
percayalahh haha
mama cakap jangan minum air sejuk lahh
tapi aku minum jugak hihi :P # nakal kan ?
then, tanggung lahh sendiri aimi :'>


sepatutnya malam nii nak skypo
tapi tapi keadaan tak mengizinkan :')
Sorry korangg.


# yeay, orang jauh dah balik hihi :)
# esook waa post lagi okayy kboii :DD
takecare, duit raya simpan elok-2 * penyayang nya aku hikhik x)


notacinta : Aimi nak mintak maaf dekat semua orang yg mengenali Aimi ataupunn tidak,
mintak maaf kalau ade terlanjur kata,
gurau lebih-2, terkutuk sengaja,
terngumpat sengaja hihi :p
sesungguhnya semua yg baik ituu datang dari Allah :'>
korang semua doakan kitaorg punya PMR okayy ? hee # takodd
jemputlahh datang raya rumah kalau nak duit raya hikhik :p

" Ya Allah berikanlah kejayaan yang cemerlang kepada batch 96 dalam PMR ,
berikanlah kami/mereka 8A Ya Allah :'> "

good night, sleep tight guys :DD
you know, Iloveyou hihi :]




Photobucket
OLDER POST | NEWER POST