Photobucket
Sixteen Stories ;D
click on the dropdown menu to navigate through this blog

HISTORY :'>
Thursday, August 18, 2011 ★ 10:30 PM │ (0) angels




kita berharap sesuatu yg baik akan berlaku
kita berharap sesuatu yg ajaib akan berlaku
kita berharap akan ade sesuatu yg menggembirakan untuk kita
tapi kalau kita takde usaha, kita takan jugak dapat kan ?
kalau kita tak yakin takan jugak dapat kan ?
kalau setakat cakap " aku boleh " tapi tade usaha, tetap tak guna kan ?


kadang-2 kita usaha tapi tetap dpat bnda yg sama je
kadang-2 orang yg biasa je tuhh dapat yg lagi baik dari kita
# geram kan dengan orang mcm nii ?
jangan pernah salahkan takdir :')
always think positive to be positive .

usaha + doa + tawakal = ;)


# pray for my history paper :']
aku tak tahu ape yg aku fikir time exam sejarah tadi
semuanya hancur --'
# serius aku takoddddddd
wake up aimi (!)
yeahhh, aku really down sekarang
dah tak semangat nak PCB ,
benda yg jadi dekat UB berulang balik dekat PCB --'
# Ya Allah, beratnya dugaanmu untukku :'>
kuatkan aku Ya Allah .
" semoga aimi dapat A dalam sejarah aminnn :'] "




Photobucket
OLDER POST | NEWER POST
Pieces Of Me
Meet the big beauty boss

I am Aimi and this is my blog, it's mine. In this very little space from the World Wide Web, this could be the only place where in i can have my freedom to express myself, rant whenever i wanted to, post non-sense shit, type asdfghjkl until i get tired like an idiot. I mean, who the hell in the world, uhmm (except me) would do that effin thing? of course no one. EXCEPT ME.Alright, you've got it. I really am an idiot. okay? and you've got any problems with that? kiss my fist. Actually i'm just sixTEEN and i don't act like what normal teen girls do. I'm weird and i like crazy things. I like the smell of an old book, I can cry if I hear a sad songs, I always fall for people that I can't have.. and i blah blah, i blah too.. enough. bye byee! You may click links and contact to befriend with me.Thanks !
Tagboard
leave your message here and i'll pay you a visit later

Join the conversation at ShoutMix
Links & Contacts
the great escapes to a beautiful land


Siti Nurshahira Lyana Chowder Mustaqeem Fyna Zailani Raja Sharul Nizam Nur Azmariza Fana Nani Afiffah Riduan Izan Mikami Fadzira Roslan Dahri Hadri Faros Faizdnor Nadiah Zulkefli Nurul Diyana Akbar Azman




Facebook Aimi Amira
Twitter Aimimod
Blogskin nurul ain
HISTORY :'>
Thursday, August 18, 2011 ★ 10:30 PM │ (0) angels




kita berharap sesuatu yg baik akan berlaku
kita berharap sesuatu yg ajaib akan berlaku
kita berharap akan ade sesuatu yg menggembirakan untuk kita
tapi kalau kita takde usaha, kita takan jugak dapat kan ?
kalau kita tak yakin takan jugak dapat kan ?
kalau setakat cakap " aku boleh " tapi tade usaha, tetap tak guna kan ?


kadang-2 kita usaha tapi tetap dpat bnda yg sama je
kadang-2 orang yg biasa je tuhh dapat yg lagi baik dari kita
# geram kan dengan orang mcm nii ?
jangan pernah salahkan takdir :')
always think positive to be positive .

usaha + doa + tawakal = ;)


# pray for my history paper :']
aku tak tahu ape yg aku fikir time exam sejarah tadi
semuanya hancur --'
# serius aku takoddddddd
wake up aimi (!)
yeahhh, aku really down sekarang
dah tak semangat nak PCB ,
benda yg jadi dekat UB berulang balik dekat PCB --'
# Ya Allah, beratnya dugaanmu untukku :'>
kuatkan aku Ya Allah .
" semoga aimi dapat A dalam sejarah aminnn :'] "




Photobucket
OLDER POST | NEWER POST