Photobucket
Sixteen Stories ;D
click on the dropdown menu to navigate through this blog

MAGIC :DD
Saturday, August 13, 2011 ★ 7:51 AM │ (0) angels



semua orang mengharapkan magic berlaku dalam hidup diaorang
magic yg membawa kegembiraan
magic yg membawa kebaikan :')
everyday i been hope for that magic happen in my life x)

_____________________________________________________


malam semalam dapat melepaskan rindu
dekat adikberadik yg tak berapa nak waras tuhh --' haha
berlawan-2 nak orang korea hikhik
# syera yg tak minat korea punn terbabit -,-
video paling best adelahh
video iklan sunsilk yg awwww tuhh
haha sumpah cantik -..-''

" tahun ni baju raya colour sama nak ? "

" colour ape ? "

" purple (!) # dgn semangatnya "

" itu aje --' "

" kuning cair bolehh ? "

" Eee, kencingggg --' "

dah nak habis raya baru nak cakap derr -,-
APTB lahh kau nihh .
sayanggggg korang duhh x)

__________________________________________________


yeay, esok dapat makanan dari ijan :P
inilahh hobi ktaorg kat asrama
dari dulu asek tukar-2 makann je lahh
kalau dgn hadri tukar-2 mcd
dgn ijann tukar lauk x)

# hadri, mcd kau mggu lain aku bagi ea :) Hee tak sempat nak bg kau esokk

# ijann, terimakasih atas balasan madu tuhh , smpai mabukk aku makan x) haha

_____________________________________________________



Mr. Panda, woo aii nii <3 hihi
seminggu nii aku bnyk sakit hati dgn kau -,- # great kennn ?
alhamdulilah lahh, blum ade rasa nak benci kau haha
so, kau boleh teruskan dgn hobi kau tuhh okayy :')

" ramai tak sedara kau yg cantik-2 ? "

" ramai je kenape ? "

" umur berape ? "

" 20 above, semua dah besar lah yg remaja ade 4 org je lelaki ramai lahh "

" alahhh, "

" kau pegi lah usha budak teda , ramai yg cun "

" budak teda s_____i "

" budakk bb lagi lahh s_____i "

" memang punn "

" kau usha je lahh budak teda dgn banting tuhh haa "

" tapelahh aku dah ade dah sorg dekat banting "

" Boo, budakk banting s_____i "

" s_____i punn aku syg jugak budak bnting sorg nii "

" sape orangnya ? "

" rahsia lahh "

" gilaa kedekut budakk nii -,- "

*****************

Sorry for everythings,
Iloveciuuu :* Hee
# aku cari lelaki romantik bukan menggatal (!) XD Bhahaha
nnti aku bg chupachups lagi * aku tau aku romantik # angguk cepat haha :DD


GTG, sleep tight readers ;)
#ofmylappy






Photobucket
OLDER POST | NEWER POST
Pieces Of Me
Meet the big beauty boss

I am Aimi and this is my blog, it's mine. In this very little space from the World Wide Web, this could be the only place where in i can have my freedom to express myself, rant whenever i wanted to, post non-sense shit, type asdfghjkl until i get tired like an idiot. I mean, who the hell in the world, uhmm (except me) would do that effin thing? of course no one. EXCEPT ME.Alright, you've got it. I really am an idiot. okay? and you've got any problems with that? kiss my fist. Actually i'm just sixTEEN and i don't act like what normal teen girls do. I'm weird and i like crazy things. I like the smell of an old book, I can cry if I hear a sad songs, I always fall for people that I can't have.. and i blah blah, i blah too.. enough. bye byee! You may click links and contact to befriend with me.Thanks !
Tagboard
leave your message here and i'll pay you a visit later

Join the conversation at ShoutMix
Links & Contacts
the great escapes to a beautiful land


Siti Nurshahira Lyana Chowder Mustaqeem Fyna Zailani Raja Sharul Nizam Nur Azmariza Fana Nani Afiffah Riduan Izan Mikami Fadzira Roslan Dahri Hadri Faros Faizdnor Nadiah Zulkefli Nurul Diyana Akbar Azman




Facebook Aimi Amira
Twitter Aimimod
Blogskin nurul ain
MAGIC :DD
Saturday, August 13, 2011 ★ 7:51 AM │ (0) angels



semua orang mengharapkan magic berlaku dalam hidup diaorang
magic yg membawa kegembiraan
magic yg membawa kebaikan :')
everyday i been hope for that magic happen in my life x)

_____________________________________________________


malam semalam dapat melepaskan rindu
dekat adikberadik yg tak berapa nak waras tuhh --' haha
berlawan-2 nak orang korea hikhik
# syera yg tak minat korea punn terbabit -,-
video paling best adelahh
video iklan sunsilk yg awwww tuhh
haha sumpah cantik -..-''

" tahun ni baju raya colour sama nak ? "

" colour ape ? "

" purple (!) # dgn semangatnya "

" itu aje --' "

" kuning cair bolehh ? "

" Eee, kencingggg --' "

dah nak habis raya baru nak cakap derr -,-
APTB lahh kau nihh .
sayanggggg korang duhh x)

__________________________________________________


yeay, esok dapat makanan dari ijan :P
inilahh hobi ktaorg kat asrama
dari dulu asek tukar-2 makann je lahh
kalau dgn hadri tukar-2 mcd
dgn ijann tukar lauk x)

# hadri, mcd kau mggu lain aku bagi ea :) Hee tak sempat nak bg kau esokk

# ijann, terimakasih atas balasan madu tuhh , smpai mabukk aku makan x) haha

_____________________________________________________



Mr. Panda, woo aii nii <3 hihi
seminggu nii aku bnyk sakit hati dgn kau -,- # great kennn ?
alhamdulilah lahh, blum ade rasa nak benci kau haha
so, kau boleh teruskan dgn hobi kau tuhh okayy :')

" ramai tak sedara kau yg cantik-2 ? "

" ramai je kenape ? "

" umur berape ? "

" 20 above, semua dah besar lah yg remaja ade 4 org je lelaki ramai lahh "

" alahhh, "

" kau pegi lah usha budak teda , ramai yg cun "

" budak teda s_____i "

" budakk bb lagi lahh s_____i "

" memang punn "

" kau usha je lahh budak teda dgn banting tuhh haa "

" tapelahh aku dah ade dah sorg dekat banting "

" Boo, budakk banting s_____i "

" s_____i punn aku syg jugak budak bnting sorg nii "

" sape orangnya ? "

" rahsia lahh "

" gilaa kedekut budakk nii -,- "

*****************

Sorry for everythings,
Iloveciuuu :* Hee
# aku cari lelaki romantik bukan menggatal (!) XD Bhahaha
nnti aku bg chupachups lagi * aku tau aku romantik # angguk cepat haha :DD


GTG, sleep tight readers ;)
#ofmylappy






Photobucket
OLDER POST | NEWER POST