Photobucket
Sixteen Stories ;D
click on the dropdown menu to navigate through this blog

MIXTURE .
Thursday, September 15, 2011 ★ 2:03 AM │ (0) angels



Hari Bicara Ilmu Peperiksaan Percubaan PMR 2011
# tak pyh tanya aku berapa A -,-

sebelum tuhh ade smbutan kemerdekaan dekat sch
Soo comel sangat :DD Hee
kbaii, bosan tahap gaban -.-

yeay, abah dtg paling awal
cayya lahh abah haha x)
# semua dengki kan aku balik awal --'

" bapak dia punya muka garang nak mmpos aa "

pahal semua nak cakap dgn aku mcm nii --'
bapak dia cakap lahh dekat dia, cakap dekat aku ingt aku kisah ?



bila sampai dekat rumah rindu pulak dekat hostel hikhik x)
tak sabar nak tggu gotong royong mggu depan
# nak main pili bomba lagi dengan izyan hihi
sayang cucu nenek nii yg sorang nihh atoto :')


sambutan hari raya dkt hostel best tapi hujan -,-
walaupun takde selera nak makan tapi takpelahh
yg pnting nmpak encik M pegang DSLR hikhik x)
# kfine, orang punya tanak kacau Haha
untuk puan F dapat bf mcm encik M nihh, setiaaaaaa (:
Aimi doakan korang berkekalan okayy .


setelah beberapa bulan berlalu
ttbe kau datang balik -,-
" aku minat suara kau yg unik tuhh je okayy -________-''' "
taktau nak hadap kau mcm mana dekat sch
duduk lab bio tuhh, hari-2 nmpak muka kau je --'
# aku harap aku memang betol-2 perasan


" Aimi kan aku dah cakap jangan jangan lahh "
" Aimi dah lahh tuhh lupakan semuanya "
" Aimi aku kesian lahh dekat kau "
" Aimi kau nak aku orang yg ketiga marah kau ke ? "
" Aimi aku tanak tgok kau sedih mcm nihh "
" Aimi forget him now, Im begging you "


aku baru sedar yg korang adelah segalanya bagi aku
aku baru sedar yg korang semua terbaik bg aku
aku baru sedar yg korang nii penting buat aku
aku mmg degil kan kan ? :')
ape yg korg cakap semua aku tanak ikut,
tapi sekarang aku tau ape yg korg semua buat untuk kebaikan aku jugak kan ?
I will follow you (;
terima kasih dah bukak mata aku seluas-2 nya
aku mmg buta selama nihh
terima kasih dh selamatkan aku :'>
Iloveyouguys .




Photobucket
OLDER POST | NEWER POST
Pieces Of Me
Meet the big beauty boss

I am Aimi and this is my blog, it's mine. In this very little space from the World Wide Web, this could be the only place where in i can have my freedom to express myself, rant whenever i wanted to, post non-sense shit, type asdfghjkl until i get tired like an idiot. I mean, who the hell in the world, uhmm (except me) would do that effin thing? of course no one. EXCEPT ME.Alright, you've got it. I really am an idiot. okay? and you've got any problems with that? kiss my fist. Actually i'm just sixTEEN and i don't act like what normal teen girls do. I'm weird and i like crazy things. I like the smell of an old book, I can cry if I hear a sad songs, I always fall for people that I can't have.. and i blah blah, i blah too.. enough. bye byee! You may click links and contact to befriend with me.Thanks !
Tagboard
leave your message here and i'll pay you a visit later

Join the conversation at ShoutMix
Links & Contacts
the great escapes to a beautiful land


Siti Nurshahira Lyana Chowder Mustaqeem Fyna Zailani Raja Sharul Nizam Nur Azmariza Fana Nani Afiffah Riduan Izan Mikami Fadzira Roslan Dahri Hadri Faros Faizdnor Nadiah Zulkefli Nurul Diyana Akbar Azman




Facebook Aimi Amira
Twitter Aimimod
Blogskin nurul ain
MIXTURE .
Thursday, September 15, 2011 ★ 2:03 AM │ (0) angels



Hari Bicara Ilmu Peperiksaan Percubaan PMR 2011
# tak pyh tanya aku berapa A -,-

sebelum tuhh ade smbutan kemerdekaan dekat sch
Soo comel sangat :DD Hee
kbaii, bosan tahap gaban -.-

yeay, abah dtg paling awal
cayya lahh abah haha x)
# semua dengki kan aku balik awal --'

" bapak dia punya muka garang nak mmpos aa "

pahal semua nak cakap dgn aku mcm nii --'
bapak dia cakap lahh dekat dia, cakap dekat aku ingt aku kisah ?



bila sampai dekat rumah rindu pulak dekat hostel hikhik x)
tak sabar nak tggu gotong royong mggu depan
# nak main pili bomba lagi dengan izyan hihi
sayang cucu nenek nii yg sorang nihh atoto :')


sambutan hari raya dkt hostel best tapi hujan -,-
walaupun takde selera nak makan tapi takpelahh
yg pnting nmpak encik M pegang DSLR hikhik x)
# kfine, orang punya tanak kacau Haha
untuk puan F dapat bf mcm encik M nihh, setiaaaaaa (:
Aimi doakan korang berkekalan okayy .


setelah beberapa bulan berlalu
ttbe kau datang balik -,-
" aku minat suara kau yg unik tuhh je okayy -________-''' "
taktau nak hadap kau mcm mana dekat sch
duduk lab bio tuhh, hari-2 nmpak muka kau je --'
# aku harap aku memang betol-2 perasan


" Aimi kan aku dah cakap jangan jangan lahh "
" Aimi dah lahh tuhh lupakan semuanya "
" Aimi aku kesian lahh dekat kau "
" Aimi kau nak aku orang yg ketiga marah kau ke ? "
" Aimi aku tanak tgok kau sedih mcm nihh "
" Aimi forget him now, Im begging you "


aku baru sedar yg korang adelah segalanya bagi aku
aku baru sedar yg korang semua terbaik bg aku
aku baru sedar yg korang nii penting buat aku
aku mmg degil kan kan ? :')
ape yg korg cakap semua aku tanak ikut,
tapi sekarang aku tau ape yg korg semua buat untuk kebaikan aku jugak kan ?
I will follow you (;
terima kasih dah bukak mata aku seluas-2 nya
aku mmg buta selama nihh
terima kasih dh selamatkan aku :'>
Iloveyouguys .




Photobucket
OLDER POST | NEWER POST