Photobucket
Sixteen Stories ;D
click on the dropdown menu to navigate through this blog

MUCHOS :)
Friday, October 14, 2011 ★ 3:00 PM │ (3) angels



" kalau aku takde nanti, mintak tolong orang tunjuk rumah aku.
kau masuk bilik aku lepastuh carik kotak hadiah yang kau pernah bagi aku.
dalam tuh ade password fb dgn blog. tolong delete semua gambar dekat fb.
lepastuh deacctive kan account. blog pulak kau delete kan eh heeeee :')
"

" Aimi kalau aku dah tade nnti, kau pegi bilik aku, berdiri depan cermin,
then bukak cermin tuhh, dalam tuhh ade diari aku
kau bagi diari tuhh dekat mak aku tau
biar mak aku tahu ape yg aku alami selama nii :')
dan, dalam tuhh ade gamba kau dgn diaa, terima kasih dah buat aku bahagia Aimi (: "

Why everybody is talking about die ?
# speechless :')
aku tak boleh dgr orang cakap pasal mati, sbb aku akan rasa nak nangis -,-

aku akan pegang amanah korang nihh (':
InsyaALLAH kalau umur aku panjang aku akan tunaikan semua nihh bila masanya dah sampai

sebelum PMR aku ade cakap dgn shera shamsuddin ,

" kalau aku tak sempat nak amik results nanti,
kau tolong amikkan tau, then terus pergi kubur aku cakap korang dapat berape A Hihi
Nanti results aku kau bg mak aku, ingat aku sayang korang :'> "

kalau ade diantara korang yg pergi dulu sebelum aku,
aku taktau mcm mana nak tanggung kesedihan
aku taktau berapa banyak airmata yg akan jatuh
aku taktau kekuatan aku cukup atau takk
Yeaa, it will takes a long time to accept it friends :')

Takecare selalu tau (:
aku selalu risau dgn korang yg dekat Kedah-Perlis nihh
yang dekat dgn aku nihh punn aku risau jugakk.
Myself love you all <3




Photobucket
OLDER POST | NEWER POST
Pieces Of Me
Meet the big beauty boss

I am Aimi and this is my blog, it's mine. In this very little space from the World Wide Web, this could be the only place where in i can have my freedom to express myself, rant whenever i wanted to, post non-sense shit, type asdfghjkl until i get tired like an idiot. I mean, who the hell in the world, uhmm (except me) would do that effin thing? of course no one. EXCEPT ME.Alright, you've got it. I really am an idiot. okay? and you've got any problems with that? kiss my fist. Actually i'm just sixTEEN and i don't act like what normal teen girls do. I'm weird and i like crazy things. I like the smell of an old book, I can cry if I hear a sad songs, I always fall for people that I can't have.. and i blah blah, i blah too.. enough. bye byee! You may click links and contact to befriend with me.Thanks !
Tagboard
leave your message here and i'll pay you a visit later

Join the conversation at ShoutMix
Links & Contacts
the great escapes to a beautiful land


Siti Nurshahira Lyana Chowder Mustaqeem Fyna Zailani Raja Sharul Nizam Nur Azmariza Fana Nani Afiffah Riduan Izan Mikami Fadzira Roslan Dahri Hadri Faros Faizdnor Nadiah Zulkefli Nurul Diyana Akbar Azman




Facebook Aimi Amira
Twitter Aimimod
Blogskin nurul ain
MUCHOS :)
Friday, October 14, 2011 ★ 3:00 PM │ (3) angels



" kalau aku takde nanti, mintak tolong orang tunjuk rumah aku.
kau masuk bilik aku lepastuh carik kotak hadiah yang kau pernah bagi aku.
dalam tuh ade password fb dgn blog. tolong delete semua gambar dekat fb.
lepastuh deacctive kan account. blog pulak kau delete kan eh heeeee :')
"

" Aimi kalau aku dah tade nnti, kau pegi bilik aku, berdiri depan cermin,
then bukak cermin tuhh, dalam tuhh ade diari aku
kau bagi diari tuhh dekat mak aku tau
biar mak aku tahu ape yg aku alami selama nii :')
dan, dalam tuhh ade gamba kau dgn diaa, terima kasih dah buat aku bahagia Aimi (: "

Why everybody is talking about die ?
# speechless :')
aku tak boleh dgr orang cakap pasal mati, sbb aku akan rasa nak nangis -,-

aku akan pegang amanah korang nihh (':
InsyaALLAH kalau umur aku panjang aku akan tunaikan semua nihh bila masanya dah sampai

sebelum PMR aku ade cakap dgn shera shamsuddin ,

" kalau aku tak sempat nak amik results nanti,
kau tolong amikkan tau, then terus pergi kubur aku cakap korang dapat berape A Hihi
Nanti results aku kau bg mak aku, ingat aku sayang korang :'> "

kalau ade diantara korang yg pergi dulu sebelum aku,
aku taktau mcm mana nak tanggung kesedihan
aku taktau berapa banyak airmata yg akan jatuh
aku taktau kekuatan aku cukup atau takk
Yeaa, it will takes a long time to accept it friends :')

Takecare selalu tau (:
aku selalu risau dgn korang yg dekat Kedah-Perlis nihh
yang dekat dgn aku nihh punn aku risau jugakk.
Myself love you all <3




Photobucket
OLDER POST | NEWER POST