Photobucket
Sixteen Stories ;D
click on the dropdown menu to navigate through this blog

TAG . TAG . TAG
Friday, October 28, 2011 ★ 12:59 AM │ (2) angels



kita dapat tag dari ini budakk comel :D Hihi.
OhSiComel <---- ini blogg diaa x)


-Firstly, korang kena cite 11 benda pasal korang.
-Then, answer all my ques.
-Next, buat 11 soalan.
-Last, tag dekat 11 orang. No tag back.
-Plus, korang kena bagitau dekat orang yang korang tag tu
yang dorang kena tag


:30:

11 things about me


Saya ade adek yg omeyy x)
Saya dah lama ade twitter tapi tak reti guna
Saya syg abang saya tapi dia tak penah tau (:
Saya senang jatuh hati -,-
Saya tak boleh hidup tanpa phone
Saya anoyying # orang kata -.-
Saya tak suka orang yg cakap jerit-2 bila dalam phone
Saya suka makan mayonnis mcm tuhh je
Saya obses dengan gulakapas
Mama saya suruh saya ambil LK tahun depan :D
Saya tak sangka yg saya dah besar -'-

:84:

ini soalan budak comel :3

:83:

Hai nama saya Azma. Nama awak siapa ?


Hii, nama kite Aimi (:


Saya ada kucing. Awak ada kucing?


takk, abg
kita ade lahh hee


Korang suka tgk Cinta Elysa tak? Hihi


Suka sangat (!) lelakinyaa sweet haha


Korang pakai hp apa eh?


kite pakai handphone nokia 5800 expressmusic hee


Perkara pelik apa yang korang pernah tengok


orang yg makan biskut dgn sos chili -,-


Minat Johan Asari tak ? Hewhew


Johan Asari punn tak kenal -,- hewhew


Apa barang paling berharga yang pernah orang bagi ?


Semua bnda yg kita terima berharga :D


Korang ada berapa adik beradik ha? Heee


kite ade 3 orang adikberadik jee


Ada bf/gf? Apa nama diorang ?


Ade. Nama dia CodySimpson Muahahaha


Korang suka lagu apa ?


Fiction by beast x)


Pernah makan daging landak tak ? Hahaha


tidakk -,-



soalan yg korang kene jawab



:65: Korang sihat ?
:65: Siapa yg korang sayang ?
:65: Siapa yg korang nak jumpa ?
:65: apa yg korang nak dlm hidup korang ?
:65: korang nak bg nama anak korang ap ?
:65: korang ade hamster ?
:65: korang tgh buat ape nii ?
:65: Macam mana nak jadi kuat ?
:65: Gigi korang ade berapa ?
:65: korang suka menari ?
:65: Tempat ape yg korang suka pergi ?



jawab semuanya okayy (:



dan semua blogger yg lain hee






Photobucket
OLDER POST | NEWER POST
Pieces Of Me
Meet the big beauty boss

I am Aimi and this is my blog, it's mine. In this very little space from the World Wide Web, this could be the only place where in i can have my freedom to express myself, rant whenever i wanted to, post non-sense shit, type asdfghjkl until i get tired like an idiot. I mean, who the hell in the world, uhmm (except me) would do that effin thing? of course no one. EXCEPT ME.Alright, you've got it. I really am an idiot. okay? and you've got any problems with that? kiss my fist. Actually i'm just sixTEEN and i don't act like what normal teen girls do. I'm weird and i like crazy things. I like the smell of an old book, I can cry if I hear a sad songs, I always fall for people that I can't have.. and i blah blah, i blah too.. enough. bye byee! You may click links and contact to befriend with me.Thanks !
Tagboard
leave your message here and i'll pay you a visit later

Join the conversation at ShoutMix
Links & Contacts
the great escapes to a beautiful land


Siti Nurshahira Lyana Chowder Mustaqeem Fyna Zailani Raja Sharul Nizam Nur Azmariza Fana Nani Afiffah Riduan Izan Mikami Fadzira Roslan Dahri Hadri Faros Faizdnor Nadiah Zulkefli Nurul Diyana Akbar Azman




Facebook Aimi Amira
Twitter Aimimod
Blogskin nurul ain
TAG . TAG . TAG
Friday, October 28, 2011 ★ 12:59 AM │ (2) angels



kita dapat tag dari ini budakk comel :D Hihi.
OhSiComel <---- ini blogg diaa x)


-Firstly, korang kena cite 11 benda pasal korang.
-Then, answer all my ques.
-Next, buat 11 soalan.
-Last, tag dekat 11 orang. No tag back.
-Plus, korang kena bagitau dekat orang yang korang tag tu
yang dorang kena tag


:30:

11 things about me


Saya ade adek yg omeyy x)
Saya dah lama ade twitter tapi tak reti guna
Saya syg abang saya tapi dia tak penah tau (:
Saya senang jatuh hati -,-
Saya tak boleh hidup tanpa phone
Saya anoyying # orang kata -.-
Saya tak suka orang yg cakap jerit-2 bila dalam phone
Saya suka makan mayonnis mcm tuhh je
Saya obses dengan gulakapas
Mama saya suruh saya ambil LK tahun depan :D
Saya tak sangka yg saya dah besar -'-

:84:

ini soalan budak comel :3

:83:

Hai nama saya Azma. Nama awak siapa ?


Hii, nama kite Aimi (:


Saya ada kucing. Awak ada kucing?


takk, abg
kita ade lahh hee


Korang suka tgk Cinta Elysa tak? Hihi


Suka sangat (!) lelakinyaa sweet haha


Korang pakai hp apa eh?


kite pakai handphone nokia 5800 expressmusic hee


Perkara pelik apa yang korang pernah tengok


orang yg makan biskut dgn sos chili -,-


Minat Johan Asari tak ? Hewhew


Johan Asari punn tak kenal -,- hewhew


Apa barang paling berharga yang pernah orang bagi ?


Semua bnda yg kita terima berharga :D


Korang ada berapa adik beradik ha? Heee


kite ade 3 orang adikberadik jee


Ada bf/gf? Apa nama diorang ?


Ade. Nama dia CodySimpson Muahahaha


Korang suka lagu apa ?


Fiction by beast x)


Pernah makan daging landak tak ? Hahaha


tidakk -,-



soalan yg korang kene jawab



:65: Korang sihat ?
:65: Siapa yg korang sayang ?
:65: Siapa yg korang nak jumpa ?
:65: apa yg korang nak dlm hidup korang ?
:65: korang nak bg nama anak korang ap ?
:65: korang ade hamster ?
:65: korang tgh buat ape nii ?
:65: Macam mana nak jadi kuat ?
:65: Gigi korang ade berapa ?
:65: korang suka menari ?
:65: Tempat ape yg korang suka pergi ?



jawab semuanya okayy (:



dan semua blogger yg lain hee






Photobucket
OLDER POST | NEWER POST