Photobucket
Sixteen Stories ;D
click on the dropdown menu to navigate through this blog

TILL THEN.
Thursday, October 27, 2011 ★ 9:21 AM │ (0) angels


" Hidup ini bagaikan roda
sekejap kita di atas,
sekejap kita di bawah
bila kita di atas, kita akn lupakan org yg dibawah
tapi bila kita dibawah, kita akn mengharap dekat org yg di atas "

:101:
Aku perempuan yg ade hati dan perasaan
mcam manusia lain
diluar aku mmg nampk kuat,
tapi didalam tak selalu seperti diluar
tapi aku tetap berpura untuk yg diluar
sebab aku tanak org tengok ape yg ade di dalam


" kita nak org tahu yg kita kuat,
tapi bila org dh tahu, mereka akn senang-2 sakitkan hati kita
sbb mereka tahu yg kita kuat "


jadi kuat punn susah,
jadi lemah punn susah
so i pretend to be normal and fair (:

:27:
aku tak pernah mintak untuk kenal kau
aku tak pernah pun sgka dapat kenal kau
aku tak mntak kau sayang aku
aku tak mintak apa-2 punn
aku cuma mntak semangat kau dulu :')

:113:
aku tak prnh fikir kau susahkan aku
aku tak fikir nak tinggalkan kau
aku tak prnah fikir nak benci kau
# But Im tryingg now :') Sorry


" takde guna benci dia sbb ramai orang lagi yg sayang diaa :'D "


kau untungg,
sangat untungg :DD
Rmai orang caringg pasal kau,
So, kalau aku tak sayang kau dah, kau takan terasa kan ? ;'D


Sorry for everything
aku bukan semangat yg kau cari
kau tak perlukan aku lagi



Photobucket
OLDER POST | NEWER POST
Pieces Of Me
Meet the big beauty boss

I am Aimi and this is my blog, it's mine. In this very little space from the World Wide Web, this could be the only place where in i can have my freedom to express myself, rant whenever i wanted to, post non-sense shit, type asdfghjkl until i get tired like an idiot. I mean, who the hell in the world, uhmm (except me) would do that effin thing? of course no one. EXCEPT ME.Alright, you've got it. I really am an idiot. okay? and you've got any problems with that? kiss my fist. Actually i'm just sixTEEN and i don't act like what normal teen girls do. I'm weird and i like crazy things. I like the smell of an old book, I can cry if I hear a sad songs, I always fall for people that I can't have.. and i blah blah, i blah too.. enough. bye byee! You may click links and contact to befriend with me.Thanks !
Tagboard
leave your message here and i'll pay you a visit later

Join the conversation at ShoutMix
Links & Contacts
the great escapes to a beautiful land


Siti Nurshahira Lyana Chowder Mustaqeem Fyna Zailani Raja Sharul Nizam Nur Azmariza Fana Nani Afiffah Riduan Izan Mikami Fadzira Roslan Dahri Hadri Faros Faizdnor Nadiah Zulkefli Nurul Diyana Akbar Azman




Facebook Aimi Amira
Twitter Aimimod
Blogskin nurul ain
TILL THEN.
Thursday, October 27, 2011 ★ 9:21 AM │ (0) angels


" Hidup ini bagaikan roda
sekejap kita di atas,
sekejap kita di bawah
bila kita di atas, kita akn lupakan org yg dibawah
tapi bila kita dibawah, kita akn mengharap dekat org yg di atas "

:101:
Aku perempuan yg ade hati dan perasaan
mcam manusia lain
diluar aku mmg nampk kuat,
tapi didalam tak selalu seperti diluar
tapi aku tetap berpura untuk yg diluar
sebab aku tanak org tengok ape yg ade di dalam


" kita nak org tahu yg kita kuat,
tapi bila org dh tahu, mereka akn senang-2 sakitkan hati kita
sbb mereka tahu yg kita kuat "


jadi kuat punn susah,
jadi lemah punn susah
so i pretend to be normal and fair (:

:27:
aku tak pernah mintak untuk kenal kau
aku tak pernah pun sgka dapat kenal kau
aku tak mntak kau sayang aku
aku tak mintak apa-2 punn
aku cuma mntak semangat kau dulu :')

:113:
aku tak prnh fikir kau susahkan aku
aku tak fikir nak tinggalkan kau
aku tak prnah fikir nak benci kau
# But Im tryingg now :') Sorry


" takde guna benci dia sbb ramai orang lagi yg sayang diaa :'D "


kau untungg,
sangat untungg :DD
Rmai orang caringg pasal kau,
So, kalau aku tak sayang kau dah, kau takan terasa kan ? ;'D


Sorry for everything
aku bukan semangat yg kau cari
kau tak perlukan aku lagi



Photobucket
OLDER POST | NEWER POST