Photobucket
Sixteen Stories ;D
click on the dropdown menu to navigate through this blog

NEVER END.
Wednesday, November 16, 2011 ★ 7:08 AM │ (0) angels




You can take everything I have
You can break everything I am

Like i’m made of glass
Like i’m made of paper

Go on and try to tear me down

I will be rising from the ground


mudahnya kau kata sayang
mudahnya kau kata " kita sahabat selamanya "
tapi kau sendiri yg dusta
dengan bangga kau cakap takde orang sayang kau
habis ktaorg nii semua ape ?
Tunggul ? batu ? patung ?
Err, tak faham aku dengan kau nii -,-


bosan kan kawan dengan org yg sama ?
dengar ayat yg sama
Haihhhh okayy takpe
I think you really really should go
kau nak sgt kan dengan junior kau tuhh ?
so then go :)

_______________________________________________


kalau lah aku boleh buat mcm tuhh :')
Even kau buat macam2 punn hati aku tetap sayang kau
tetap kisah pasal kau
tahu kenape ?
because we really really love you (:


aku taktau ape ade dalam hati kau
Hm, memang tak salah kan kau nak sayang org lain
cuma hati aku belum cukup kuat nak terima semua nihh
Sorry for everything :/

aku tetap akan tunggu kau balik :DD



Photobucket
OLDER POST | NEWER POST
Pieces Of Me
Meet the big beauty boss

I am Aimi and this is my blog, it's mine. In this very little space from the World Wide Web, this could be the only place where in i can have my freedom to express myself, rant whenever i wanted to, post non-sense shit, type asdfghjkl until i get tired like an idiot. I mean, who the hell in the world, uhmm (except me) would do that effin thing? of course no one. EXCEPT ME.Alright, you've got it. I really am an idiot. okay? and you've got any problems with that? kiss my fist. Actually i'm just sixTEEN and i don't act like what normal teen girls do. I'm weird and i like crazy things. I like the smell of an old book, I can cry if I hear a sad songs, I always fall for people that I can't have.. and i blah blah, i blah too.. enough. bye byee! You may click links and contact to befriend with me.Thanks !
Tagboard
leave your message here and i'll pay you a visit later

Join the conversation at ShoutMix
Links & Contacts
the great escapes to a beautiful land


Siti Nurshahira Lyana Chowder Mustaqeem Fyna Zailani Raja Sharul Nizam Nur Azmariza Fana Nani Afiffah Riduan Izan Mikami Fadzira Roslan Dahri Hadri Faros Faizdnor Nadiah Zulkefli Nurul Diyana Akbar Azman




Facebook Aimi Amira
Twitter Aimimod
Blogskin nurul ain
NEVER END.
Wednesday, November 16, 2011 ★ 7:08 AM │ (0) angels




You can take everything I have
You can break everything I am

Like i’m made of glass
Like i’m made of paper

Go on and try to tear me down

I will be rising from the ground


mudahnya kau kata sayang
mudahnya kau kata " kita sahabat selamanya "
tapi kau sendiri yg dusta
dengan bangga kau cakap takde orang sayang kau
habis ktaorg nii semua ape ?
Tunggul ? batu ? patung ?
Err, tak faham aku dengan kau nii -,-


bosan kan kawan dengan org yg sama ?
dengar ayat yg sama
Haihhhh okayy takpe
I think you really really should go
kau nak sgt kan dengan junior kau tuhh ?
so then go :)

_______________________________________________


kalau lah aku boleh buat mcm tuhh :')
Even kau buat macam2 punn hati aku tetap sayang kau
tetap kisah pasal kau
tahu kenape ?
because we really really love you (:


aku taktau ape ade dalam hati kau
Hm, memang tak salah kan kau nak sayang org lain
cuma hati aku belum cukup kuat nak terima semua nihh
Sorry for everything :/

aku tetap akan tunggu kau balik :DD



Photobucket
OLDER POST | NEWER POST