Photobucket
Sixteen Stories ;D
click on the dropdown menu to navigate through this blog

SIBLINGS :'D
Thursday, November 24, 2011 ★ 8:26 PM │ (0) angels






kalau lah aku diberi kelebihan
boleh putarkan balik masa
aku akan ubah semuanya balik
semuanya akan jadi indah dan terus indah
takde penyesalan takde air mata
takde permusuhan takde pergaduhan



Ya Allah beri aku kekuatan
aku tak mampu nak tanggung semuanya sorang
Kau kekalkan ukhwah yg telah terjalin ini
Aku rindu mereka Ya Allah
Aku perlu mereka Ya Allah.




Aku nak jadi tangan yg menghapus segala air mata
aku nak jadi mata yg boleh tengok korang gelak
aku nak jadi hati yg selalu menemani hati korang
boleh aku jadi mcm tuhh lagi ?
Hm aku berharap :/



" Aku inginkan dirimu
datang dan temui aku
kan aku katakan padamu
aku sangat mencintai dirimu "



Yes Im fall in love with both of you dear :)




Photobucket
OLDER POST | NEWER POST
Pieces Of Me
Meet the big beauty boss

I am Aimi and this is my blog, it's mine. In this very little space from the World Wide Web, this could be the only place where in i can have my freedom to express myself, rant whenever i wanted to, post non-sense shit, type asdfghjkl until i get tired like an idiot. I mean, who the hell in the world, uhmm (except me) would do that effin thing? of course no one. EXCEPT ME.Alright, you've got it. I really am an idiot. okay? and you've got any problems with that? kiss my fist. Actually i'm just sixTEEN and i don't act like what normal teen girls do. I'm weird and i like crazy things. I like the smell of an old book, I can cry if I hear a sad songs, I always fall for people that I can't have.. and i blah blah, i blah too.. enough. bye byee! You may click links and contact to befriend with me.Thanks !
Tagboard
leave your message here and i'll pay you a visit later

Join the conversation at ShoutMix
Links & Contacts
the great escapes to a beautiful land


Siti Nurshahira Lyana Chowder Mustaqeem Fyna Zailani Raja Sharul Nizam Nur Azmariza Fana Nani Afiffah Riduan Izan Mikami Fadzira Roslan Dahri Hadri Faros Faizdnor Nadiah Zulkefli Nurul Diyana Akbar Azman




Facebook Aimi Amira
Twitter Aimimod
Blogskin nurul ain
SIBLINGS :'D
Thursday, November 24, 2011 ★ 8:26 PM │ (0) angels






kalau lah aku diberi kelebihan
boleh putarkan balik masa
aku akan ubah semuanya balik
semuanya akan jadi indah dan terus indah
takde penyesalan takde air mata
takde permusuhan takde pergaduhan



Ya Allah beri aku kekuatan
aku tak mampu nak tanggung semuanya sorang
Kau kekalkan ukhwah yg telah terjalin ini
Aku rindu mereka Ya Allah
Aku perlu mereka Ya Allah.




Aku nak jadi tangan yg menghapus segala air mata
aku nak jadi mata yg boleh tengok korang gelak
aku nak jadi hati yg selalu menemani hati korang
boleh aku jadi mcm tuhh lagi ?
Hm aku berharap :/



" Aku inginkan dirimu
datang dan temui aku
kan aku katakan padamu
aku sangat mencintai dirimu "



Yes Im fall in love with both of you dear :)




Photobucket
OLDER POST | NEWER POST