Photobucket
Sixteen Stories ;D
click on the dropdown menu to navigate through this blog

SICKNESS.
Sunday, November 6, 2011 ★ 4:30 AM │ (0) angels


" kalau kita berubah jangan tanya kenape tau hee :'>
Tapi kite janji syg kita takan berubah.
Kita takan tinggalkan awak yeyy :)
So tak payah risau eh ?
Kita sayang awak :3"


" Ade sebab yg mendorong kite untuk berubah.
Kita dah penat nak syg org yg tak tau nak hargai kita.
Hee kita bukan patung yg omeyy tuhh hihi. Alaa tak penting punn (: "


" Hm mungkin tuhh salah satu sebabnya.
tapi tuhh kita tak kisah sangat,
his life his choice :)
takpelah kita malas nak fikir. "


Mana awak pergi ? :'(
kite rindu awak sangat-2
kite mmg tak nmpak awk dlm FB
tapi kalau awk onl kite tau
Hm, awk dh jarang nak tegur kite


Awak knpe ?
Kite ade buat salah dekat awk ke ?
kalau kite ade buat salah dekat awk kite mntak maaf
awk kata awk akn ade bila kite perlu awk
tapi awk takde punn :'[
Awakk tipuuuuuu (!)
kite tgok awk dgn org lain okayy je
kenape awk tak okayy dgn kite ?
Hm awak nak buang kite dari hidup awk iyee ?
Sorry, kite mmg dah takde guna kan untuk awk :')
Ramai lagi yg boleh gain awk
yg boleh dgr probs awk
awk tak perlu kite lagi kann (':
Takpelah awak, awk pergilah dgn diaorg
kite relakan awak walaupunn berat
kite takde hak nak arrange hidup awk
kite tau kite nii sape :']


kite dah penat nak jadi kaunter pertanyaan awk jee
Mungkin kite dapat spent time dgn awk bila awk ade probs jee
bila awk happy kite takan dapat nak tumpang
takpe, kite bahagia tengok awk bahagia walaupun bukan dgn kite [':


Bismillahirrahmanirrahim.

" Ya Allah kau lindungi lahh dia dalam ape jua yg dia lakukan
kau berkatilah hidupnya
Jika dia jatuh cinta Ya Allah,
benihkannya kpd seseorg yg melabuhkan cinta kepadamu
Agar bertambah kekuatannya untuk mencintaimu
Jika dia jatuh hati, izinkanlah dia menyentuh hati org yg hatinya bertaut kepadamu
agar dia tdak terjatuh dlm jurang cinta yg murah.
Jika dia rindu, jagalah rindunya kepada orang yg dicintainya
agar sahbatku tidak lalai merindui syurgamu
Jika dia rindu, rindukanlah dia kpd seseorg yg merindui syahid di jalanmu :')
Wahai Maha Pengasih, kau kekalkanlah ukhwah yg telah terbina ini
Tanpa mereka Ya Allah aku lemah,
Terima Kasih Ya Allah kerana telah kurniakan mereka kepadaku
Kau berikanlah kami kekuatan untuk menempuhi liku liku kehidupan ini
Kami hanyalah hambamu yg lemah Ya Allah (': "

Aminn.


kite sentiase doakan awak :')
Kite sayang awakk
awak Superman kedua kite xD
Semoga awk bahagia.




Photobucket
OLDER POST | NEWER POST
Pieces Of Me
Meet the big beauty boss

I am Aimi and this is my blog, it's mine. In this very little space from the World Wide Web, this could be the only place where in i can have my freedom to express myself, rant whenever i wanted to, post non-sense shit, type asdfghjkl until i get tired like an idiot. I mean, who the hell in the world, uhmm (except me) would do that effin thing? of course no one. EXCEPT ME.Alright, you've got it. I really am an idiot. okay? and you've got any problems with that? kiss my fist. Actually i'm just sixTEEN and i don't act like what normal teen girls do. I'm weird and i like crazy things. I like the smell of an old book, I can cry if I hear a sad songs, I always fall for people that I can't have.. and i blah blah, i blah too.. enough. bye byee! You may click links and contact to befriend with me.Thanks !
Tagboard
leave your message here and i'll pay you a visit later

Join the conversation at ShoutMix
Links & Contacts
the great escapes to a beautiful land


Siti Nurshahira Lyana Chowder Mustaqeem Fyna Zailani Raja Sharul Nizam Nur Azmariza Fana Nani Afiffah Riduan Izan Mikami Fadzira Roslan Dahri Hadri Faros Faizdnor Nadiah Zulkefli Nurul Diyana Akbar Azman




Facebook Aimi Amira
Twitter Aimimod
Blogskin nurul ain
SICKNESS.
Sunday, November 6, 2011 ★ 4:30 AM │ (0) angels


" kalau kita berubah jangan tanya kenape tau hee :'>
Tapi kite janji syg kita takan berubah.
Kita takan tinggalkan awak yeyy :)
So tak payah risau eh ?
Kita sayang awak :3"


" Ade sebab yg mendorong kite untuk berubah.
Kita dah penat nak syg org yg tak tau nak hargai kita.
Hee kita bukan patung yg omeyy tuhh hihi. Alaa tak penting punn (: "


" Hm mungkin tuhh salah satu sebabnya.
tapi tuhh kita tak kisah sangat,
his life his choice :)
takpelah kita malas nak fikir. "


Mana awak pergi ? :'(
kite rindu awak sangat-2
kite mmg tak nmpak awk dlm FB
tapi kalau awk onl kite tau
Hm, awk dh jarang nak tegur kite


Awak knpe ?
Kite ade buat salah dekat awk ke ?
kalau kite ade buat salah dekat awk kite mntak maaf
awk kata awk akn ade bila kite perlu awk
tapi awk takde punn :'[
Awakk tipuuuuuu (!)
kite tgok awk dgn org lain okayy je
kenape awk tak okayy dgn kite ?
Hm awak nak buang kite dari hidup awk iyee ?
Sorry, kite mmg dah takde guna kan untuk awk :')
Ramai lagi yg boleh gain awk
yg boleh dgr probs awk
awk tak perlu kite lagi kann (':
Takpelah awak, awk pergilah dgn diaorg
kite relakan awak walaupunn berat
kite takde hak nak arrange hidup awk
kite tau kite nii sape :']


kite dah penat nak jadi kaunter pertanyaan awk jee
Mungkin kite dapat spent time dgn awk bila awk ade probs jee
bila awk happy kite takan dapat nak tumpang
takpe, kite bahagia tengok awk bahagia walaupun bukan dgn kite [':


Bismillahirrahmanirrahim.

" Ya Allah kau lindungi lahh dia dalam ape jua yg dia lakukan
kau berkatilah hidupnya
Jika dia jatuh cinta Ya Allah,
benihkannya kpd seseorg yg melabuhkan cinta kepadamu
Agar bertambah kekuatannya untuk mencintaimu
Jika dia jatuh hati, izinkanlah dia menyentuh hati org yg hatinya bertaut kepadamu
agar dia tdak terjatuh dlm jurang cinta yg murah.
Jika dia rindu, jagalah rindunya kepada orang yg dicintainya
agar sahbatku tidak lalai merindui syurgamu
Jika dia rindu, rindukanlah dia kpd seseorg yg merindui syahid di jalanmu :')
Wahai Maha Pengasih, kau kekalkanlah ukhwah yg telah terbina ini
Tanpa mereka Ya Allah aku lemah,
Terima Kasih Ya Allah kerana telah kurniakan mereka kepadaku
Kau berikanlah kami kekuatan untuk menempuhi liku liku kehidupan ini
Kami hanyalah hambamu yg lemah Ya Allah (': "

Aminn.


kite sentiase doakan awak :')
Kite sayang awakk
awak Superman kedua kite xD
Semoga awk bahagia.




Photobucket
OLDER POST | NEWER POST