Photobucket
Sixteen Stories ;D
click on the dropdown menu to navigate through this blog

BLOW <':
Sunday, December 4, 2011 ★ 3:37 PM │ (0) angels



Mungkin kau pelik kenape takde 1 post pun psl kau kan
kau tgok blog aku sbb kau takod aku marah kau kan
Yeahh, sbb aku marah lah aku tak post haha
Sbb semua org ckp blog aku neh asyik cerita sedih je hewhew :'3
Aku punn rasa mcm tuhh jugakk
Ouh okayy thanks :DD Hihi.



" bila cinta kini tak lagi bermakna
yg ku rasa kini hanyalah nestapa
ditinggalkan cinta masa lalu
dulu kau tawarkan manis nya janjimu
dan ku sambut itu dgn segenap hatiku
bila engkau pergi tinggalkanku "


# you are the first who dare to sing a love songs to me :3


Mungkin selama nii aku yg kerap cari kesalahan kau
mungkin selama nii kau yg banyk mengalah dgn aku
mungkin selama nii aku boleh bersbar dgn kau

Like I said " Enough here, sabar aku ade tahapnya "
Penat nak ulang banyak kali
dulu boleh je ikut, tapi sekarang nak ikut kepala sendri je
Your life your choice yayaya I know it.
Dan aku cukup tersentap bila baca status kau
# kalau bukan untuk aku pun, aku cukup terasa


" Allah tak mengajar umatnya
untuk saling menghina sesama sendiri"


Akhirnya keluar jugak kan semua
Aku cuma suka org yg jujur :)
Carilah org yg fham dgn jiwa kau
Bukan aku tapi orang lain.
Sekarang ni pun kau dh ramai kawn kan
Yahh, Im sure you happy right now :DD



Aku tak marah kau pun
kalau takde kepahitan, kemanisan tuhh takan dtg kan (':
hate me ? Sure, and Im fine with that.
Takecare love :]




Photobucket
OLDER POST | NEWER POST
Pieces Of Me
Meet the big beauty boss

I am Aimi and this is my blog, it's mine. In this very little space from the World Wide Web, this could be the only place where in i can have my freedom to express myself, rant whenever i wanted to, post non-sense shit, type asdfghjkl until i get tired like an idiot. I mean, who the hell in the world, uhmm (except me) would do that effin thing? of course no one. EXCEPT ME.Alright, you've got it. I really am an idiot. okay? and you've got any problems with that? kiss my fist. Actually i'm just sixTEEN and i don't act like what normal teen girls do. I'm weird and i like crazy things. I like the smell of an old book, I can cry if I hear a sad songs, I always fall for people that I can't have.. and i blah blah, i blah too.. enough. bye byee! You may click links and contact to befriend with me.Thanks !
Tagboard
leave your message here and i'll pay you a visit later

Join the conversation at ShoutMix
Links & Contacts
the great escapes to a beautiful land


Siti Nurshahira Lyana Chowder Mustaqeem Fyna Zailani Raja Sharul Nizam Nur Azmariza Fana Nani Afiffah Riduan Izan Mikami Fadzira Roslan Dahri Hadri Faros Faizdnor Nadiah Zulkefli Nurul Diyana Akbar Azman




Facebook Aimi Amira
Twitter Aimimod
Blogskin nurul ain
BLOW <':
Sunday, December 4, 2011 ★ 3:37 PM │ (0) angels



Mungkin kau pelik kenape takde 1 post pun psl kau kan
kau tgok blog aku sbb kau takod aku marah kau kan
Yeahh, sbb aku marah lah aku tak post haha
Sbb semua org ckp blog aku neh asyik cerita sedih je hewhew :'3
Aku punn rasa mcm tuhh jugakk
Ouh okayy thanks :DD Hihi.



" bila cinta kini tak lagi bermakna
yg ku rasa kini hanyalah nestapa
ditinggalkan cinta masa lalu
dulu kau tawarkan manis nya janjimu
dan ku sambut itu dgn segenap hatiku
bila engkau pergi tinggalkanku "


# you are the first who dare to sing a love songs to me :3


Mungkin selama nii aku yg kerap cari kesalahan kau
mungkin selama nii kau yg banyk mengalah dgn aku
mungkin selama nii aku boleh bersbar dgn kau

Like I said " Enough here, sabar aku ade tahapnya "
Penat nak ulang banyak kali
dulu boleh je ikut, tapi sekarang nak ikut kepala sendri je
Your life your choice yayaya I know it.
Dan aku cukup tersentap bila baca status kau
# kalau bukan untuk aku pun, aku cukup terasa


" Allah tak mengajar umatnya
untuk saling menghina sesama sendiri"


Akhirnya keluar jugak kan semua
Aku cuma suka org yg jujur :)
Carilah org yg fham dgn jiwa kau
Bukan aku tapi orang lain.
Sekarang ni pun kau dh ramai kawn kan
Yahh, Im sure you happy right now :DD



Aku tak marah kau pun
kalau takde kepahitan, kemanisan tuhh takan dtg kan (':
hate me ? Sure, and Im fine with that.
Takecare love :]




Photobucket
OLDER POST | NEWER POST