Photobucket
Sixteen Stories ;D
click on the dropdown menu to navigate through this blog

FUTURE.
Friday, December 30, 2011 ★ 8:19 PM │ (0) angels



* blur -.- *


Assalamualaikum :)
Phewitt, masuk paper Sinar tau
Act, anak pengetua kerja situ mmg lah, kalau tak takdenya Haha
Jangan sedih2, SPM kita berjaya sama2 okayy ;D
Bersyukur dgn ape yg Allah dah bagi dkt kita
jangan pertikaikan nikmat yg dh diberi (:


Okay semalm lepas je balik dri bnting
Nurul terus call ckp keputusan tknik dh keluar
Brr, aku mmg excited tapi mama abah tanak aku pindh teknik
Nnti mama nangis sbb jauh :P Haha.

" takde masukkan dia dkt mrsm kuantan "

aku punya excited nk masuk,
tapi mama ttp tak kasi haha
Best woo pegi jauh heh -.-
jakgi blum smpai sebulan dh nak balik T.T tsktsk



* click untuk tumbesaran *


See ? sch kluster ni ;(
Tapi aku dh tolak dah pun haha
then semua nk mrh sbb aku tolak Tsktsk T.T
Aku nk SMSB, doakan aku dapat ye anak anak :3
nnti kalau aku dpt, aku belanja askem sorang satu ;D wee


Ya Allah, aku mohon petunjukmu.
Berilah apa yg terbaik untuk hambamu ini :'>




Photobucket
OLDER POST | NEWER POST
Pieces Of Me
Meet the big beauty boss

I am Aimi and this is my blog, it's mine. In this very little space from the World Wide Web, this could be the only place where in i can have my freedom to express myself, rant whenever i wanted to, post non-sense shit, type asdfghjkl until i get tired like an idiot. I mean, who the hell in the world, uhmm (except me) would do that effin thing? of course no one. EXCEPT ME.Alright, you've got it. I really am an idiot. okay? and you've got any problems with that? kiss my fist. Actually i'm just sixTEEN and i don't act like what normal teen girls do. I'm weird and i like crazy things. I like the smell of an old book, I can cry if I hear a sad songs, I always fall for people that I can't have.. and i blah blah, i blah too.. enough. bye byee! You may click links and contact to befriend with me.Thanks !
Tagboard
leave your message here and i'll pay you a visit later

Join the conversation at ShoutMix
Links & Contacts
the great escapes to a beautiful land


Siti Nurshahira Lyana Chowder Mustaqeem Fyna Zailani Raja Sharul Nizam Nur Azmariza Fana Nani Afiffah Riduan Izan Mikami Fadzira Roslan Dahri Hadri Faros Faizdnor Nadiah Zulkefli Nurul Diyana Akbar Azman




Facebook Aimi Amira
Twitter Aimimod
Blogskin nurul ain
FUTURE.
Friday, December 30, 2011 ★ 8:19 PM │ (0) angels



* blur -.- *


Assalamualaikum :)
Phewitt, masuk paper Sinar tau
Act, anak pengetua kerja situ mmg lah, kalau tak takdenya Haha
Jangan sedih2, SPM kita berjaya sama2 okayy ;D
Bersyukur dgn ape yg Allah dah bagi dkt kita
jangan pertikaikan nikmat yg dh diberi (:


Okay semalm lepas je balik dri bnting
Nurul terus call ckp keputusan tknik dh keluar
Brr, aku mmg excited tapi mama abah tanak aku pindh teknik
Nnti mama nangis sbb jauh :P Haha.

" takde masukkan dia dkt mrsm kuantan "

aku punya excited nk masuk,
tapi mama ttp tak kasi haha
Best woo pegi jauh heh -.-
jakgi blum smpai sebulan dh nak balik T.T tsktsk



* click untuk tumbesaran *


See ? sch kluster ni ;(
Tapi aku dh tolak dah pun haha
then semua nk mrh sbb aku tolak Tsktsk T.T
Aku nk SMSB, doakan aku dapat ye anak anak :3
nnti kalau aku dpt, aku belanja askem sorang satu ;D wee


Ya Allah, aku mohon petunjukmu.
Berilah apa yg terbaik untuk hambamu ini :'>




Photobucket
OLDER POST | NEWER POST