Photobucket
Sixteen Stories ;D
click on the dropdown menu to navigate through this blog

1.1.2012
Sunday, January 1, 2012 ★ 9:02 AM │ (0) angels



Assalamualaikum :)
Aku lama menyepi dari blog
aku malas, dn tak reti nk gmbrkan perasaan aku melalui tulisan
I`ve change a lot, seriously
Aku rasa mcm kehilangan, dan rasa mcm lembap --''
Entah sape yg merasuk aku pun aku taktau lah Hm
bnyk yg berlaku dkt diri aku tapi aku taktau dri mana nak mula
Mybe aku patut simpn dn pendam sorang
Sbb org yg faham aku, semua dh pergi cri jalan msing2
Its okayy (: Your life your choice and I`ll always loving you.





Hello new year ! ;D
Mlm tadi smbut new year sorang2 je
Habiskan masa dgn bbm, facebook, twitter dan whatsapp
Sakit perut gelak mlm tadi Haha.
Seriously Im so happy ;D
So dh tahun baru, umur pun makin meningkat
pelajaran mkin susah, cabran makin banyak
Azam ? waw sgt banyak haha


Ya Allah, kau berilah aku kekuatan
untuk hadapi smua dugaanmu
Biarlah tahun ni jadi tahun yg paling manis dlm hidup aku
mskipun rmai org yg aku syg pergi jauh dri hidup aku
kau berilah aku ketabahan untuk mghadapinya sndiri
Kau kekalkan lah ukhwah yg sudah terjalin ini
kau berilah kami petunjuk dn hidayah mu Ya Allah :'>


" Ku ingin engkau menjadi milikku,
aku akn mencintaimu, menjagamu
selama hidupku dan aku kan berjanji
hanya kau lah yg ku sayangi
ku akn setia disini menemani "


Ya Allah, smpaikan salam rindu ku padanya :'>
Kau berilah dia kekuatan, dan kejayaan dunia dn akhirat.


# tears falling.




Photobucket
OLDER POST | NEWER POST
Pieces Of Me
Meet the big beauty boss

I am Aimi and this is my blog, it's mine. In this very little space from the World Wide Web, this could be the only place where in i can have my freedom to express myself, rant whenever i wanted to, post non-sense shit, type asdfghjkl until i get tired like an idiot. I mean, who the hell in the world, uhmm (except me) would do that effin thing? of course no one. EXCEPT ME.Alright, you've got it. I really am an idiot. okay? and you've got any problems with that? kiss my fist. Actually i'm just sixTEEN and i don't act like what normal teen girls do. I'm weird and i like crazy things. I like the smell of an old book, I can cry if I hear a sad songs, I always fall for people that I can't have.. and i blah blah, i blah too.. enough. bye byee! You may click links and contact to befriend with me.Thanks !
Tagboard
leave your message here and i'll pay you a visit later

Join the conversation at ShoutMix
Links & Contacts
the great escapes to a beautiful land


Siti Nurshahira Lyana Chowder Mustaqeem Fyna Zailani Raja Sharul Nizam Nur Azmariza Fana Nani Afiffah Riduan Izan Mikami Fadzira Roslan Dahri Hadri Faros Faizdnor Nadiah Zulkefli Nurul Diyana Akbar Azman




Facebook Aimi Amira
Twitter Aimimod
Blogskin nurul ain
1.1.2012
Sunday, January 1, 2012 ★ 9:02 AM │ (0) angels



Assalamualaikum :)
Aku lama menyepi dari blog
aku malas, dn tak reti nk gmbrkan perasaan aku melalui tulisan
I`ve change a lot, seriously
Aku rasa mcm kehilangan, dan rasa mcm lembap --''
Entah sape yg merasuk aku pun aku taktau lah Hm
bnyk yg berlaku dkt diri aku tapi aku taktau dri mana nak mula
Mybe aku patut simpn dn pendam sorang
Sbb org yg faham aku, semua dh pergi cri jalan msing2
Its okayy (: Your life your choice and I`ll always loving you.





Hello new year ! ;D
Mlm tadi smbut new year sorang2 je
Habiskan masa dgn bbm, facebook, twitter dan whatsapp
Sakit perut gelak mlm tadi Haha.
Seriously Im so happy ;D
So dh tahun baru, umur pun makin meningkat
pelajaran mkin susah, cabran makin banyak
Azam ? waw sgt banyak haha


Ya Allah, kau berilah aku kekuatan
untuk hadapi smua dugaanmu
Biarlah tahun ni jadi tahun yg paling manis dlm hidup aku
mskipun rmai org yg aku syg pergi jauh dri hidup aku
kau berilah aku ketabahan untuk mghadapinya sndiri
Kau kekalkan lah ukhwah yg sudah terjalin ini
kau berilah kami petunjuk dn hidayah mu Ya Allah :'>


" Ku ingin engkau menjadi milikku,
aku akn mencintaimu, menjagamu
selama hidupku dan aku kan berjanji
hanya kau lah yg ku sayangi
ku akn setia disini menemani "


Ya Allah, smpaikan salam rindu ku padanya :'>
Kau berilah dia kekuatan, dan kejayaan dunia dn akhirat.


# tears falling.




Photobucket
OLDER POST | NEWER POST