Photobucket
Sixteen Stories ;D
click on the dropdown menu to navigate through this blog

RANDOM 3
Friday, January 27, 2012 ★ 7:06 AM │ (0) angels




Me again ! ;P Haha.
hari ni jumaat esok sabtu esok ahad esok isnin dann esok .. Hm :(
Time move so fast right ?
rasanya cuti seminggu mcm tak cukup kan kan
Haihhhh, kalau bab hw jgn ckp lah
melambak tapi satu pun aku tak buat ;P Haha
semalam pegi sch dgn mus, apek, nurul sbb nk amik sijil berhenti

" sbb berhenti ap wehh ? "

" kawen "

" catatan tambahan ? "

" saya tk suka smkb dn mmg nk sgt pindah --' "

Heh ayam lah korang ni, dkt situ jgak korg berjaya kan :P
pengetua marah2 sbb ktaorg nak pindah ;( haha k
alahh watlek watpish hilang ktaorg
rmai lagi pengganti kan kan ? * angkat kening *
Haha pengetua yg cakap semalam ;P

Hm sebenarnya kan aku tak start lagi buat surat untuk korg --'
aku baru buat 1 sbb taktau nak tulis apa -.-
Haha k ttbe takde idea pulak kan ;P
Its okayy akan diusahakan
btw, aku tak lah pergi jauh mana kan masih di banting lagi :3 kihkih

" wehh aku rindu kau "

" baca lah surat aku tuhh :p "

" bnyk kali dah aku baca, dlm ktm pun aku baca :) "

Wowowowo me so touched okayy ! :3
tak sangka kau rindukan aku * lap air mata *
datang banting call aku tau A.S.A.P ! ;P

" Aimi, dekat sana jaga diri tau :) "

" Best of luck :) have fun learning, jgn sombong dgn Allah,
jgn stress, try to have fun every single day :DD "

" jgn lupa kitaorg tau T.T I love you 3, 4, 5 billion. hihi "

" wait for me there okayy gay :p "

" aku dh suruh ain jagakan kau :) "

" nnti hari isnin ptg aku jerit dkt kau tau ! "


Sometimes I wonder, do you really sad about this ?
Hm kita hanya mmpu merancang Allah yg menentukan :)
Kalau ade jodoh kite jumpa lagi okayy (:
Everything happen, I always love you even you not :'>


Till then.




Photobucket
OLDER POST | NEWER POST
Pieces Of Me
Meet the big beauty boss

I am Aimi and this is my blog, it's mine. In this very little space from the World Wide Web, this could be the only place where in i can have my freedom to express myself, rant whenever i wanted to, post non-sense shit, type asdfghjkl until i get tired like an idiot. I mean, who the hell in the world, uhmm (except me) would do that effin thing? of course no one. EXCEPT ME.Alright, you've got it. I really am an idiot. okay? and you've got any problems with that? kiss my fist. Actually i'm just sixTEEN and i don't act like what normal teen girls do. I'm weird and i like crazy things. I like the smell of an old book, I can cry if I hear a sad songs, I always fall for people that I can't have.. and i blah blah, i blah too.. enough. bye byee! You may click links and contact to befriend with me.Thanks !
Tagboard
leave your message here and i'll pay you a visit later

Join the conversation at ShoutMix
Links & Contacts
the great escapes to a beautiful land


Siti Nurshahira Lyana Chowder Mustaqeem Fyna Zailani Raja Sharul Nizam Nur Azmariza Fana Nani Afiffah Riduan Izan Mikami Fadzira Roslan Dahri Hadri Faros Faizdnor Nadiah Zulkefli Nurul Diyana Akbar Azman




Facebook Aimi Amira
Twitter Aimimod
Blogskin nurul ain
RANDOM 3
Friday, January 27, 2012 ★ 7:06 AM │ (0) angels




Me again ! ;P Haha.
hari ni jumaat esok sabtu esok ahad esok isnin dann esok .. Hm :(
Time move so fast right ?
rasanya cuti seminggu mcm tak cukup kan kan
Haihhhh, kalau bab hw jgn ckp lah
melambak tapi satu pun aku tak buat ;P Haha
semalam pegi sch dgn mus, apek, nurul sbb nk amik sijil berhenti

" sbb berhenti ap wehh ? "

" kawen "

" catatan tambahan ? "

" saya tk suka smkb dn mmg nk sgt pindah --' "

Heh ayam lah korang ni, dkt situ jgak korg berjaya kan :P
pengetua marah2 sbb ktaorg nak pindah ;( haha k
alahh watlek watpish hilang ktaorg
rmai lagi pengganti kan kan ? * angkat kening *
Haha pengetua yg cakap semalam ;P

Hm sebenarnya kan aku tak start lagi buat surat untuk korg --'
aku baru buat 1 sbb taktau nak tulis apa -.-
Haha k ttbe takde idea pulak kan ;P
Its okayy akan diusahakan
btw, aku tak lah pergi jauh mana kan masih di banting lagi :3 kihkih

" wehh aku rindu kau "

" baca lah surat aku tuhh :p "

" bnyk kali dah aku baca, dlm ktm pun aku baca :) "

Wowowowo me so touched okayy ! :3
tak sangka kau rindukan aku * lap air mata *
datang banting call aku tau A.S.A.P ! ;P

" Aimi, dekat sana jaga diri tau :) "

" Best of luck :) have fun learning, jgn sombong dgn Allah,
jgn stress, try to have fun every single day :DD "

" jgn lupa kitaorg tau T.T I love you 3, 4, 5 billion. hihi "

" wait for me there okayy gay :p "

" aku dh suruh ain jagakan kau :) "

" nnti hari isnin ptg aku jerit dkt kau tau ! "


Sometimes I wonder, do you really sad about this ?
Hm kita hanya mmpu merancang Allah yg menentukan :)
Kalau ade jodoh kite jumpa lagi okayy (:
Everything happen, I always love you even you not :'>


Till then.




Photobucket
OLDER POST | NEWER POST