Photobucket
Sixteen Stories ;D
click on the dropdown menu to navigate through this blog

24 FEB 2012
Friday, February 24, 2012 ★ 7:23 AM │ (0) angels


Happy Birthday to you
Happy Birthday to you
Happy Birthday to Aiman
Happy Birthday to you :O

Sedap kan aku nyanyi ? * asah pisau * lol haha.

" Hari jadi aku kau lupa kan kfine :/ "

Haha aku ttp tak wish kau jugak kan :P
Hm semoga panjang umur murah rezeki budak
May Allah bless you and shower you with taufik hidayat :)
Hadiah ? Ehemm, ni lah hadiah nyaa.
ni je yg aku mmpu, aku ni kais pagi makan pagi
kais petang smpan untuk makan esok --'




SHUPERMAN ! * angkat tangan *
Amboii semangat --' haha
Simpan keychain ni selagi kau mmpu okayy
lambang persahabatan aku kau dgn pqa bertiga :)
Ececeh, sweet kan aku ? tau tau * kelip2 mata * lol -.-


Esok keluar rumah je kau akan nmpk kereta mewah
depan rumah, kunci dlm pasu bunga k cari tau !
itu hadiah untuk kau, oh yaa sabar ehh lisa kawen lain ;P Haha
Kempunan lah kau weee :DD




So ini lah muka budak 16 tahun ? Haha k.
Jaga Shafieqah Raihana Ain elok2 tau
Semoga korang bahagia smpai jannah nnti :)
Amin InsyAllah, kalau kawen jemput aku tau ehemm ;P
Thanks for everything :>
korang dah bnyk tolong aku, gain me up
yes, you are my SUPERMAN and SUPERWOMEN :DD
I love both of you friends :3

# Im the last wisher * dancing * lol haha



Photobucket
OLDER POST | NEWER POST
Pieces Of Me
Meet the big beauty boss

I am Aimi and this is my blog, it's mine. In this very little space from the World Wide Web, this could be the only place where in i can have my freedom to express myself, rant whenever i wanted to, post non-sense shit, type asdfghjkl until i get tired like an idiot. I mean, who the hell in the world, uhmm (except me) would do that effin thing? of course no one. EXCEPT ME.Alright, you've got it. I really am an idiot. okay? and you've got any problems with that? kiss my fist. Actually i'm just sixTEEN and i don't act like what normal teen girls do. I'm weird and i like crazy things. I like the smell of an old book, I can cry if I hear a sad songs, I always fall for people that I can't have.. and i blah blah, i blah too.. enough. bye byee! You may click links and contact to befriend with me.Thanks !
Tagboard
leave your message here and i'll pay you a visit later

Join the conversation at ShoutMix
Links & Contacts
the great escapes to a beautiful land


Siti Nurshahira Lyana Chowder Mustaqeem Fyna Zailani Raja Sharul Nizam Nur Azmariza Fana Nani Afiffah Riduan Izan Mikami Fadzira Roslan Dahri Hadri Faros Faizdnor Nadiah Zulkefli Nurul Diyana Akbar Azman




Facebook Aimi Amira
Twitter Aimimod
Blogskin nurul ain
24 FEB 2012
Friday, February 24, 2012 ★ 7:23 AM │ (0) angels


Happy Birthday to you
Happy Birthday to you
Happy Birthday to Aiman
Happy Birthday to you :O

Sedap kan aku nyanyi ? * asah pisau * lol haha.

" Hari jadi aku kau lupa kan kfine :/ "

Haha aku ttp tak wish kau jugak kan :P
Hm semoga panjang umur murah rezeki budak
May Allah bless you and shower you with taufik hidayat :)
Hadiah ? Ehemm, ni lah hadiah nyaa.
ni je yg aku mmpu, aku ni kais pagi makan pagi
kais petang smpan untuk makan esok --'




SHUPERMAN ! * angkat tangan *
Amboii semangat --' haha
Simpan keychain ni selagi kau mmpu okayy
lambang persahabatan aku kau dgn pqa bertiga :)
Ececeh, sweet kan aku ? tau tau * kelip2 mata * lol -.-


Esok keluar rumah je kau akan nmpk kereta mewah
depan rumah, kunci dlm pasu bunga k cari tau !
itu hadiah untuk kau, oh yaa sabar ehh lisa kawen lain ;P Haha
Kempunan lah kau weee :DD




So ini lah muka budak 16 tahun ? Haha k.
Jaga Shafieqah Raihana Ain elok2 tau
Semoga korang bahagia smpai jannah nnti :)
Amin InsyAllah, kalau kawen jemput aku tau ehemm ;P
Thanks for everything :>
korang dah bnyk tolong aku, gain me up
yes, you are my SUPERMAN and SUPERWOMEN :DD
I love both of you friends :3

# Im the last wisher * dancing * lol haha



Photobucket
OLDER POST | NEWER POST