Photobucket
Sixteen Stories ;D
click on the dropdown menu to navigate through this blog

SEKALI LAGI.
Wednesday, August 15, 2012 ★ 8:08 AM │ (0) angels




Assalamualaikum semua. Hai aku disini. masih menaip dan inshaAllah akan terus menaip. menceritakan tentang pengalaman pahit mahupun manis yang aku lalui bersama org yg aku sayangi :) Walaupun orang yg aku sayangi semuanya pergi tanpa sebarang kata namun tapak kaki mereka masih berbekas di hati ini. Sampai bila ? aku sendiri tak tahu. Tapi apa yg aku harapkan ianya kekal. Sampai mana ? Sampai Jannah :)



Mungkin pembaca pelik kenapa cara penulisan blog ni dah berubah. Kalau ade pembaca yang setia. aku ulangi, KALAU ADA. Aku sendiri tak tahu kenapa tiba tiba berubah. mungkin kerana terlampau lama aku tinggalkan laman ini. Kadang kadang aku terfikir, untuk ape berkongsi cerita sedih, kenapa tak kongsi cerita gembira? ataupun kenapa lebih banyak cerita sedih drpada gembira? mungkin sesetengah orang hanya mampu meluahkan apa yg dia rasa melalui penulisan lebih dari menceritakan pada orang lain.walaupun kertas atau blog tak mmpu berkata kata, tapi ia dah cukup buat kita tenang bila meluahkan sesuatu.



Dan sekarang aku rasa lifeless. sangat lifeless. Entah kenapa aku rasa mcm takde siapa dekat sebelah mahupun belakang aku mcm dulu. Semua dah bwak haluan masing masing. ini baru sekolah menengah. Kalau universiti nanti lagilah jauh. Penat merindui orang yg tak pernah merindui kita. Terasa mcm diri sendiri kayu ataupun pokok yang comel comel dekat tepi jalan tuu. Penat cuba buat orang yang kita sayang gembira tapi bila kita sedih sebarang ketawa langsung tak didermakan. Penat menungguh sesuatu yang belum pasti jadi milik kita. Inilah remaja. Selalu patah hati. Selalu nak yang terbaik. Selalu nak lebih dari orang lain. Selalu nak kejar orang lain. Tapi semua ni nanti akan jadi pengajaran buat kita. 





Aku rindu sekolah lama. Aku tau orang smua dah bosan dgr aku ckp mcm ni. Tapi dah itu yang aku rasa. dan aku mmg betul betul rasa. Takde sape faham aku. Diri aku sendiri pun tak faham aku. Allah saja yang tahu segalanya. Aku rasa nak menangis bila ingat zaman aku dengan kak ekin, kak naz, kak ateh, kak hawa. Semuanya kekuatan aku. Tapi now semua nya hilang. mungkin aku yang menghilangkan diri atau mungkin mereka. 


" Kekuatan itu ade. Cuma kita perlu berusaha untuk cari dan kekalkannya "

" Jangan pernah mengalah dengan kehidupan "


Aku rindu semua ni. Aku rindu yang dulu. Kalau boleh diberi peluang untuk aku merasai kenikmatan dan keindahan yang dulu walau hanya sekali. Ya Allah, aku dah cukup bersyukur. Tapi kenikmatan itu cuma sekali dalam hidup. Betul lah orang kata " Hargai ape yang kita ade selagi masih ade peluang " Tapi kita sekarang, bila peluang dah pergi baru nak hargai.Walaupun aku rasa sekarang aku jauh sangat dengan korang. Tapi takpe, aku selalu doakan korang. InshaAllah kita akan bertemu lagi dalam dunia dan alam yang lain dan sambung kasih sayang kita yang semakin pudar ni :'D


Till then.




Photobucket
OLDER POST | NEWER POST
Pieces Of Me
Meet the big beauty boss

I am Aimi and this is my blog, it's mine. In this very little space from the World Wide Web, this could be the only place where in i can have my freedom to express myself, rant whenever i wanted to, post non-sense shit, type asdfghjkl until i get tired like an idiot. I mean, who the hell in the world, uhmm (except me) would do that effin thing? of course no one. EXCEPT ME.Alright, you've got it. I really am an idiot. okay? and you've got any problems with that? kiss my fist. Actually i'm just sixTEEN and i don't act like what normal teen girls do. I'm weird and i like crazy things. I like the smell of an old book, I can cry if I hear a sad songs, I always fall for people that I can't have.. and i blah blah, i blah too.. enough. bye byee! You may click links and contact to befriend with me.Thanks !
Tagboard
leave your message here and i'll pay you a visit later

Join the conversation at ShoutMix
Links & Contacts
the great escapes to a beautiful land


Siti Nurshahira Lyana Chowder Mustaqeem Fyna Zailani Raja Sharul Nizam Nur Azmariza Fana Nani Afiffah Riduan Izan Mikami Fadzira Roslan Dahri Hadri Faros Faizdnor Nadiah Zulkefli Nurul Diyana Akbar Azman




Facebook Aimi Amira
Twitter Aimimod
Blogskin nurul ain
SEKALI LAGI.
Wednesday, August 15, 2012 ★ 8:08 AM │ (0) angels




Assalamualaikum semua. Hai aku disini. masih menaip dan inshaAllah akan terus menaip. menceritakan tentang pengalaman pahit mahupun manis yang aku lalui bersama org yg aku sayangi :) Walaupun orang yg aku sayangi semuanya pergi tanpa sebarang kata namun tapak kaki mereka masih berbekas di hati ini. Sampai bila ? aku sendiri tak tahu. Tapi apa yg aku harapkan ianya kekal. Sampai mana ? Sampai Jannah :)



Mungkin pembaca pelik kenapa cara penulisan blog ni dah berubah. Kalau ade pembaca yang setia. aku ulangi, KALAU ADA. Aku sendiri tak tahu kenapa tiba tiba berubah. mungkin kerana terlampau lama aku tinggalkan laman ini. Kadang kadang aku terfikir, untuk ape berkongsi cerita sedih, kenapa tak kongsi cerita gembira? ataupun kenapa lebih banyak cerita sedih drpada gembira? mungkin sesetengah orang hanya mampu meluahkan apa yg dia rasa melalui penulisan lebih dari menceritakan pada orang lain.walaupun kertas atau blog tak mmpu berkata kata, tapi ia dah cukup buat kita tenang bila meluahkan sesuatu.



Dan sekarang aku rasa lifeless. sangat lifeless. Entah kenapa aku rasa mcm takde siapa dekat sebelah mahupun belakang aku mcm dulu. Semua dah bwak haluan masing masing. ini baru sekolah menengah. Kalau universiti nanti lagilah jauh. Penat merindui orang yg tak pernah merindui kita. Terasa mcm diri sendiri kayu ataupun pokok yang comel comel dekat tepi jalan tuu. Penat cuba buat orang yang kita sayang gembira tapi bila kita sedih sebarang ketawa langsung tak didermakan. Penat menungguh sesuatu yang belum pasti jadi milik kita. Inilah remaja. Selalu patah hati. Selalu nak yang terbaik. Selalu nak lebih dari orang lain. Selalu nak kejar orang lain. Tapi semua ni nanti akan jadi pengajaran buat kita. 





Aku rindu sekolah lama. Aku tau orang smua dah bosan dgr aku ckp mcm ni. Tapi dah itu yang aku rasa. dan aku mmg betul betul rasa. Takde sape faham aku. Diri aku sendiri pun tak faham aku. Allah saja yang tahu segalanya. Aku rasa nak menangis bila ingat zaman aku dengan kak ekin, kak naz, kak ateh, kak hawa. Semuanya kekuatan aku. Tapi now semua nya hilang. mungkin aku yang menghilangkan diri atau mungkin mereka. 


" Kekuatan itu ade. Cuma kita perlu berusaha untuk cari dan kekalkannya "

" Jangan pernah mengalah dengan kehidupan "


Aku rindu semua ni. Aku rindu yang dulu. Kalau boleh diberi peluang untuk aku merasai kenikmatan dan keindahan yang dulu walau hanya sekali. Ya Allah, aku dah cukup bersyukur. Tapi kenikmatan itu cuma sekali dalam hidup. Betul lah orang kata " Hargai ape yang kita ade selagi masih ade peluang " Tapi kita sekarang, bila peluang dah pergi baru nak hargai.Walaupun aku rasa sekarang aku jauh sangat dengan korang. Tapi takpe, aku selalu doakan korang. InshaAllah kita akan bertemu lagi dalam dunia dan alam yang lain dan sambung kasih sayang kita yang semakin pudar ni :'D


Till then.




Photobucket
OLDER POST | NEWER POST